ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رونمایی از سامانه موشکی باور ۳۷۳: «اس-۳۰۰ بومی»

باور ۳۷۳ یک سامانه پدافند هوایی دوربرد است که به گفته مقامات ایران تمام مراحل ساخت آن در ایران انجام و ساخت آن در سال ۹۱ به هدف جایگزینی سامانه موشکی اس- ۳۰۰ آغاز شد.

صنایع دفاعی ایران با حضور حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران و حسن دهقان، وزیر دفاع از سامانه موشکی جدیدی با نام «باور ۳۷۳» رونمایی کرد.

سامانه پدافند هوایی دوربرد «باور ۳۷۳» ساخت ایران

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از این سامانه موشکی یکشنبه ۳۱ مرداد همزمان با بازدید روحانی از صنایع دفاعی ایران به مناسبت روز صنعت دفاعی رونمایی شد.

باور ۳۷۳ یک سامانه پدافند هوایی دوربرد است که به گفته مقامات ایران تمام مراحل ساخت آن در ایران انجام شده است.

در ساخت باور ۳۷۳ سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء و دیگر مراکز مرتبط شرکت داشتند.

ساخت این سامانه در سال ۹۱ به هدف جایگزینی سامانه موشکی اس- ۳۰۰ آغاز شد.

حسین دهقان، وزیر دفاع ایران روز گذشته گفت که قرار است یکشنبه از سامانه‌های جدید موشکی رونمایی شود و آن را «اس-۳۰۰ بومی» خواند.

به گفته او جت آموزشی «کوثر ۸۸» و موتورهای هوایی ساخت ایران از دیگر تولیدات صنایع دفاعی ایران است که در هنگام بازدید رئیس جمهوری از صنایع دفاعی رونمایی می‌شوند.

وزیر دفاع روز گذشته همچنین گفت: «هرجا هر کسی برای مقابله با اسرائیل از ما کمک بخواهد، این کار را بی‌دریغ انجام خواهیم داد».

ایران در یک سال گذشته در چند رزمایش تعدادی موشک دوربرد ساخت ایران را به نمایش گذاشته است. موشک‌های نازعات، راکت‌های فجر ۵ و موشک‌های دوربرد با برد چندهزار کیلومتری از آن جمله هستند.

به علاوه ایران به تازگی بخشی از سامانه موشکی اس- ۳۰۰ را از روسیه تحویل گرفته است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • roozbeh

    من هم زیرزمین خونه مون "ناباور 1395" درست کردم.

  • Farzad

    این جوکهای آخوندی بیشتر بدرد عمه اشان می خورد. شکی نیست که در طی سی گذشته پیشرفتهآیی حاصل شده ولی ساخت و یا حتی کپی برداری از این فناوری در دسترس ایران و اکثر کشورهای جهان نیست۰ حتی رژیم آپارتاید اسراییل که یکی از بزرگترین صادرکننده اسلحه در جهان است توانایی تولید سیستم پدافند نیست و سیستم پدافند گنبد آهنین را از آمریکا میخرد. این جوکها دیگر بی مزه شده