ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرگ کودک ۱۳ ساله در حوض پارک الغدیر تهران

شهردار ناحیه ۲ منطقه ۴ شهرداری تهران درباره علت مرگ این کودک گفت احتمالات مختلفی وجود دارد و باید تا اعلام نظر پزشکی قانونی صبر کرد.

پسری ۱۳ ساله به نام علی هوشنگی پس از افتادن در آب‌نمای پارک الغدیر در شرق تهران جان باخت. مسئولان در حال بررسی علت مرگ این نوجوان هستند.

بوستان الغدیر در خیابان هنگام، منطقه ۴ شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، حامد فتحی، شهردار ناحیه ۲ منطقه ۴ شهرداری تهران یکشنبه ۳۱ مرداد گفت احتمال دارد که کودکانی که در کنار حوض بازی می‌کردند او را به داخل آبنما هول داده باشند.

فتحی گفت احتمالات مختلفی وجود دارد و شاید او برای برداشتن توپ خود دچار حادثه شده باشد و باید تا اعلام نظر پزشکی قانونی صبر کرد.

شاهدان عینی به خبرگزاری ایسنا گفتند که این نوجوان شب گذشته هنگامی که با بچه‌های دیگر مشغول بازی بوده به داخل آبنما افتاد و در همان ثانیه‌های نخست دچار لرزش شد.

مسئولان شهرداری گفتند که این حوض عمقی کمتر از ۳۰ سانتی‌متر داشته و هیچ کابل کشی برقی در داخل آن نبوده و نمی‌توانسته دچار برق ‌گرفتگی شود.

این در حالی است که رسانه‌های داخلی ایران در اولین گزارش‌های خود از این حادثه نوشتند که آمبولانس اورژانس تهران این پسر را که در اثر برق گرفتگی دچار سوختگی شده بود به بیمارستان منتقل کردند و او در بیمارستان جان باخت.

حسن عباسی، سخنگوی اورژانس تهران در این باره گفت: «توجه به اینکه بیمارستان الغدیر در نزدیکی این پارک قرار دارد، عده‌ای از شهروندان خودشان شخصا و تا پیش از رسیدن اورژانس این فرد را به بیمارستان منتقل کرده و اورژانس عملیاتی در این حادثه نداشته است».

این دومین حادثه در سه ماه اخیر در پارک‌های تهران است که به مرگ یک کودک منجر می‌شود. در خردادماه گذشته نیز دختر پنج ساله‌ای به نام فاطمه امیری به داخل گودالی در آب‌نمای پارک شهدای گمنام در منطقه ۱۵ شهرداری تهران افتاد و به داخل پمپ مکنده در این گودال کشیده شد و جان باخت.

چند روز بعد محمدرضا قالیباف، شهردار تهران، شهردار و مسئول خدمات شهری ناحیه ۴ منطقه ۱۵ و رئیس اداره فضای سبز منطقه را عزل کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.