ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض یک نماینده مجلس به بی‌غیرت خوانده شدن لیلا رجبی

فاطمه ذوالقدر، نماینده تهران در مجلس، در نویت تذکر خود در مجلس، مدال آوری کیمیا علیزاده در رقابت‌های المپیک را تبریک گفته و به بی‌غیرت خواندن لیلا رجبی، ورزشکار دیگر ایرانی در تلویزیون ایران اعتراض کرده است.

فاطمه ذوالقدر، نماینده تهران در مجلس، در جلسه روز دوم شهریور ۱۳۹۴ در نویت تذکر خود در مجلس، مدال آوری کیمیا علیزاده در رقابت‌های المپیک را تبریک گفته و به بی‌غیرت خواندن لیلا رجبی، ورزشکار دیگر ایرانی در تلویزیون ایران اعتراض کرده است.

علی لایجانی رییس مجلس اما این اعتراض را مرتبط با دستور کار مجلس ندانست.

گزارش تلویزیونی مسابقه لیلا رجبی ورزشکار رشته پرتاب وزنه در المپیک، با حاشیه‌های عجیبی همراه بود؛ کارشناس برنامه، احسان مهاجر شجاعی، لیلا رجبی را خونسرد و ضعیف توصیف کرد و در نهایت او را به نداشتن «غیرت» متهم کرد. همزمان مجری برنامه هم به این تعبیر خندید.

پس از آن بود که هزاران توییت در توییتر و تعداد زیادی استتوس در شبکه‌های مجازی درباره این توهین عمومی به ورزشکار زن ایرانی منتشر شد و مخاطبان با هشتگ «باغیرت»، به این رفتار غیرحرفه‌‌ای و توهین‌آمیز اعتراض کردند.

فعالان مدنی و حوزه زنان در اعتراض به این برخوردها نامه‌ای خطاب به علی عسگری، رئیس سازمان صداوسیما نوشتند و در آن خواستند که این سازمان به خاطر توهین به یک ورزشکار ایرانی و بی‌غیرت خواندن او از روی آنتن شبکه ورزش عذرخواهی کند.

با وجود این اعتراض‌ها کسی از میان مسوولان صداوسیما و نمایندگان مجلس به این برخورد واکنشی نشان نداد.

واکنش فاطمه ذوالقدر در این میان تنها واکنشی است که از سوی مسوولان نشان داده شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Behrouz

    بلاروس (روسیه سفید) با آن دیکتاتور دیوانه اش چنگی به دل نمیزند ولی با همه ایرادش قابل مقایسه با ایران نیست. تاتسیانا ایلیوشچانکا (نام واقعی لیلا رجبی) به ایران (یکی از بدترین کشورهای جهان) می آید و بدتر از آن مسلمان هم میشود که اگر تارمویش نمایان شود احتمال اسید پاشی و کتک خوردن در خیابان را دارد و سپس بد رفتاری، ....... درکمیته و با این اوصاف و دید اسلام به زن و اخلاق ایرانی، نباید انتظار دیگری میداشت.