ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شمار کشته‌شدگان زلزله ایتالیا به حدود ۲۵۰ نفر رسید

یک روز پس از زمین‌لرزه شدید در مرکز ایتالیا نیروهای امدادگر اعلام کردند که شمار کشته‌شدگان این حادثه به دست‌کم ۲۴۷ نفر افزایش یافته است.

یک روز پس از زمین‌لرزه شدید در مرکز ایتالیا نیروهای امدادگر اعلام کردند که شمار کشته‌شدگان این حادثه به دست‌کم ۲۴۷ نفر افزایش یافته است.

تعداد مجروحان ۳۶۸ نفر عنوان شده و از شمار مفقودشدگان اطلاعی در دست نیست. جست‌وجو برای نجات بازماندگان احتمالی این رویداد همچنان ادامه دارد.

بامداد چهارشنبه ۳ شهریور / ۲۴ اوت زلزله‌ای به قدرت ۶.۲ ریشتر مرکز ایتالیا را به لرزه در آورد. نقطه مرکزی این زمین‌لرزه جنوب شرق شهر پروجیا و به‌ویژه استان ریتی بوده است.

از زمان وقوع زلزله تاکنون ۴۶۰ پس‌لرزه گزارش شده است.

در همین حال در ایتالیا بحثی درباره انطباق استقامت ساختمان‌سازی‌ها در مناطق زلزله‌خیز آغاز شده است. رسانه‌های ایتالیا قوانین موجود در مورد ساخت‌وسازها در این مناطق را مورد انتقاد قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.