ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بار دیگر استخر پارکی در تهران قربانی گرفت

پدر دو پسر هشت ساله و ۱۰ ساله که برای نجات آنها که در حال غرق شدن بودند به داخل استخر پارک نیمه کاره باغ ملک تجریش رفت و دچار مرگ مغزی شد و درگذشت.

پدری برای نجات دو کودکش از غرق شدن در استخر پارکی در شمال تهران به داخل استخر رفت و جان باخت. این سومین بار در سه ماهه اخیر است که استخری در یکی از پارک‌های تهران قربانی می‌گیرد.

استخر پارک نیمه کاره باغ ملک در تجریش قربانی گرفت

روزنامه شهروند یکشنبه هفتم شهریور در گزارشی نوشت که پدر دو کودکی که در حال غرق شدن در استخر پارک نیمه ساخت باغ ملک در تجریش بودند، برای نجات آنها به درون استخر رفت، اما دچار مرگ مغزی شد و در آب جان باخت.

دو پسر این خانواده چهار نفره که یکی هشت‌ساله و دیگری ۱۰ ساله بود برای آب‌تنی وارد استخر این پارک که پرآب بود رفتند و پس از دقایقی وارد قسمت پرعمق شدند و از آنجایی که شنا بلد نبودند دست و پا زدند.

پدر و مادر این کودکان برای نجات آنها به داخل استخر رفتند و آنها نیز در شنا کردن دچار مشکل شدند.

یکی از کارگران پارک موفق شد دو کودک و مادر را نجات دهد، اما پدر خانواده به زیر آب رفت.

مأموران آتش نشانی نزدیک به یک ساعت پس از آغاز این حادثه به محل رسیدند و پدر خانواده را از آب بیرون کشیدند و به بیمارستان شهدای تجریش منتقل کردند. او اما دچار مرگ مغزی شد و در ساعت چهار بامداد جان باخت.

بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران همراه با تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

بررسی‌های ابتدایی نشان می‌دهد که نرده‌های استخر به اندازه ٨٠ سانتی‌متر با فاصله‌های زیادی از یکدیگر قرار دارند. شهردار منطقه نیز پیشتر اعلام کرده بود که برای آبیاری پارک این استخر را پر از آب کرده‌اند.

این سومین حادثه مرگبار در سه ماه اخیر در پارک‌های تهران است. هفته گذشته نیز پسری ۱۳ ساله در آب‌نمای پارک الغدیر تهران جان باخت.

در خردادماه گذشته نیز دختر پنج ساله‌ای به نام فاطمه امیری به داخل گودالی در آب‌نمای پارک شهدای گمنام در منطقه ۱۵ شهرداری تهران افتاد و به داخل پمپ مکنده در این گودال کشیده شد و جان باخت. چند روز بعد محمدرضا قالیباف، شهردار تهران، شهردار و مسئول خدمات شهری ناحیه ۴ منطقه ۱۵ و رئیس اداره فضای سبز منطقه را عزل کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ساده لوح

    چهار بچه و یک زن بیوه تا آخر عمر زندیگشون سیاه شد آه . . . :|