ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دفاع خامنه‌ای از حق ایران برای برخورداری از سامانه موشکی اس-۳۰۰

خامنه‌ای مخالفت با سامانه موشکی اس-۳۰۰ و تأسیسات هسته‌ای فردو را از «خباثت دشمن» دانست و گفت که سامانه موشکی اس-۳۰۰ «ابزاری دفاعی است نه تهاجمی».

رهبر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی ارتش بر بالا بردن توان نظامی ایران تأکید کرد و گفت: «دشمن باید بفهمد که اگر تهاجم کند، ضربه محکمی خواهد خورد و دفاع ما شامل پاسخگویی نیز خواهد بود».

خامنه ای در جمع فرماندهان قرارگاه خاتم الانبیا

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، علی خامنه‌ای یکشنبه هفتم شهریور در دیدار با فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش جمهوری اسلامی، این قرارگاه را جزء خطوط مقدم و اصلی در برابر جبهه مقابل جمهوری اسلامی دانست.

رهبر جمهوری اسلامی گفت که در مقابل دشمن «باید آمادگی‌های نیروهای مسلح آنچنان افزایش یابد که دشمن حتی به خود اجازه فکر کردن درباره تجاوز را ندهد».

خامنه‌ای مخالفت با سامانه موشکی اس-۳۰۰ و تأسیسات هسته‌ای فردو را از «خباثت دشمن» دانست و گفت که سامانه موشکی اس-۳۰۰ «ابزاری دفاعی است نه تهاجمی».

روسیه تا کنون دو محموله از سامانه موشکی اس-۳۰۰ را در ایران مستقر کرده است. این سامانه در اختیار قرارگاه خاتم الانبیاء قرار دارد.

هفته گذشته نیز ایران از سامانه موشکی باور ۳۷۳ رونمایی کرد. این سامانه موشکی در سال ۱۳۹۱ به هدف جایگزینی سامانه موشکی اس-۳۰۰ و با همکاری سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع و قرارگاه خاتم الانبیاء در ایران ساخته شد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • میرضا رضا

    و در این میان خداوند با قدرت لایزالش چه نقشی دارد؟ هیچ نقشی! اصلأ فرعون و طاغوت را ذکر خدا از برای چه؟ که در نظر ایشان نیروی موشک و هسته یعنی ابزاری در جهت حکومت و یا ولایت استبداد و ظلم خود بر روی زمین. چه نعلین و چه پوتین به پا. هیهات و هیهات

  • سیما

    بسیاری از ما دوران جنگ را به خاطر داریم که ایران هیچ ابزاری برای حمله متقابل و بازدارنده در برابر تهاجم هوایی عراق به اماکن مسکونی نداشت. اصولا موشک باران تهران آغازی برای قبول صلح بود. امروز هم چیز قابلی برای عرضه نداریم. کلید موشک های اس 300 در دست روسیه است که همپیمانهای خیلی قدیمی تر خود مثل صدام و قذافی را به آنی رها کرد. بجای همه ابزار نداشته جنگی، قدری دیپلماسی و مدارا با دنیا می تواند مانع هر تهاجمی باشد. هیچ ایرانی نمی تواند قبول کند بمب گذاری در عربستان و لبنان، گروگانگیری، ارسال اسلحه به یمن و بحرین، مرگ بر این و آن گفتن و یا از دیوار سفارت خانه های میهمان در کشور بالا رفتن امری لازم ، موثر یا مفید برای منافع عموم مردم و کشور باشد. ابنها را قطع کنید تا خطری کشور را تهدید نکند. البته پارانویا را با نصیحت نمی شود درمان کرد و فقط گاهی دارو و رواندرمانی ممکن است بیمار را از شر هذیان خصم انگاشتن اطرافیان رهایی بخشد. گاهی!