ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مصطفی پورمحمدی و کشتار زندانیان سیاسی: افتخار می‌کنیم به اجرای دستور خدا

وزیر دادگستری و عضو هیات مرگ: «ما افتخار می کنیم که دستور خدا در رابطه با منافقین را اجرا کردیم و در مقابل دشمنان خدا و ملت با قدرت ایستادیم و مقابله کردیم.»

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام‌ مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری کابینه روحانی، امروز، یکشنبه ۷ شهریور، در سخنرانی‌ای در جلسه شورای اداری استان لرستان در خرم‌آباد گفت که «خدمتی که برای خدا و خالصانه و صادقانه باشد، ماندگار است».

مصطفی پورمحمدی
مصطفی پورمحمدی

پورمحمدی در این سخنرانی با اشاره به موضوع کشتار زندانیان سیاسی در تابستان ۱۳۶۷ بر همین مبنا از نقش خود در اجرای عکم اعدام جمعی زندانیان دفاع کرد و گفت: «ما افتخار می کنیم که دستور خدا در رابطه با منافقین را  اجرا کردیم و در مقابل دشمنان خدا و ملت با قدرت ایستادیم و مقابله کردیم.»

مصطفوی که از اعضای هیات مرگ، یعنی کمیته اصلی اجرای فرمان خمینی برای اعدام‌های جمعی بوده است در سخنرانی امروز خود در مورد توجیه دینی این فرمان گفت که شریعت می‌گوید: «بر کفار رحم نکنید چون آنها به شما رحم نمی کنند و به منافقان نباید رحم کرد چراکه اگر بتوانند شما را به خاک و خون می کشند که کشیدند.»

نام پورمحمدی با موضوع اعدام‌های تابستان ۶۷ گره خورده است. او در جلسه‌ای با آیت الله منتظری حضور داشته که انتشار فایل شنیداری آن بازتاب وسیعی یافت و جمعی از مسئولان و نهادهای نظام را به واکنش واداشت. در این واکنش‌ها از فرمان خمینی دفاع شده، و انتشار سخنان آیت الله منتظری محکوم شده است. منتظری در فایل صوتی منتشر شده عوامل کشتار زندانیان سیاسی را «جنایتکار» می‌خواند.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سهیده نیکویی

    چهره منحوس این خون اشام بیش از همه اعضائ هیات مرگ در نظرم مانده و شب ها به خوابم می اید . ما از روز اول میدانستیم این کفتاران مفتخور چه به روز ایران خواخند اورد . سی و سه هزار جوان فرهیخته و بیگناه به مرگ اری گفتند و حسرت یک کلمه مثبت در مورد جمهوری جهل و جنون و جنایت و چپاول را به دل این بندگان شیطان گذاشتند. اکنون در منجلاب خود ساخته غوطه ور بمانید تا روز حساب که نزدیک است.

  • میرضا رضا

    و نکته دیگر آنکه از زمان حکومت (ولایت) صفویه تا به امروز یکی از مشخصات بارز اکثریت ما ایرانیان پیروی و سرسپردگی گوسفندوارانه از مقام معظم رهبری (چه شاهان سابق و چه آخوندهای کنونی)و افتخار نمودن به چنان بردگی بوده و هست. و فاجعه آمیزتر از آن اینکه بخاطر دشمنی ذاتی خود با اسلام همواره چنان تقلید و پیروی کورکورانه بدور از عقل و تفکر را بحساب اطاعت از خدا و رسولش گذاشته و میگذاریم. با گستاخی تمام و بدون هیچگونه واهمه و ترسی از عواقب خطیر آن. ایول.

  • میرضا رضا

    بر طبق کلام خدا در قرآن افتخار نمودن یعنی پیروی از شیطان! که انسان از خاک خلق شده و به خاک میرود و فخرفروشی زاییده شیطان و اولیای اوست در جهت همراه سازی انسان با خود به داخل آتش جهنم که جایگاه ابدیشان است!

  • سیما

    واقعا کسی منتظر عذر خواهی بود از طرف این آخوند پر رو؟ از قدیم که می گفتند فلانی معلوم نیست سر چه سفره ای بزرگ شده، ماجرای موجوداتی نظیر این است. البته کافی است یک کلام بگوید جو گیر شده بودیم مثل الباقی شماها. آنوقت همه می فهمیم چرا این کار را کرد. سالهایی بود که در آن هیچ منطق و حقی حاکم نبود. مگر می شود فراموش کرد؟

  • Roozbeh

    آدم ياد بعضى از آيه هاى قرآن ميفته كه مثلا تا محمد در برابر زناش كم ميورد بلافاصله يك آيه نازل برا توجيه عملكرد محمد .حال ااينهم زودى يك يك آيه برا ى قتل عام از آستين در آورد و دستور خمينى براى قتل عام رو كرد عين دستور خدا. اين آياتى كه شما ميگيد همون آياتى كه مسلمانها سر ايرانىها ى اسير رو ١٤٠٠ سال پيش ميبريدن .

  • saeid

    اگر بپذیرید که اشتباه کردید که جمبوری اسلامی به فنا می رود. برای همین این جنایت مقدس از نظر شما از طرف خدا وحی شده است. و تا زمانی هم که طومارتان در هم پیچیده نشود نیز بر همین عقیده خواهید ماند. حتی اگر یک نفر در این میان بی گناه کشته شده باشد نشاندهنده ی حرامزادگی شما و همفکران شماست. فعلا مفت بخورید و حرف مفت بزنید و مفت لذت ببرید تا روزی که شوتتان کنند بیرون. دقیقاً این خدایی که شما ساخته اید فقط منافع شما را دارد تضمین می کند. مفت خور های مهمل باف یاوه گو

  • saeid

    اگر بپذیرید که اشتباه کردید که جمبوری اسلامی به فنا می رود. برای همین این جنایت مقدس از نظر شما از طرف خدا وحی شده است. و تا زمانی هم که طومارتان در هم پیچیده نشود نیز بر همین عقیده خواهید ماند. حتی اگر یک نفر در این میان بی گناه کشته شده باشد نشاندهنده ی حرامزادگی شما و همفکران شماست. فعلا مفت بخورید و حرف مفت بزنید و مفت لذت ببرید تا روزی که شوتتان کنند بیرون. دقیقاً این خدایی که شما ساخته اید فقط منافع شما را دارد تضمین می کند. مفت خور های مهمل باف یاوه گو ز

  • اردلان

    متاسفانه وقتی عرصه تنگ می شود و جای توجیه و "تقیه" باقی نمی ماند می روند از آیات مدنی و افتخارات محمد ابن عبدالله در دیگر کشی و جنایت ، برای خودشان تایید جمع می کنند .اسلام واقعی همین است .کافرکشی و دیگر کشی و استبداد و سنگسار و آتش زدن مخالفان و انسان های آزاد ، هسته ی اصیل اسلام و ادای دموکراسی و آزادی خواهی در آوردن و تقیه و مظلوم نمایی ، پوشش ظاهر فریب این دین .در پاریس نظر خمینی از جمهوری ، جمهوری فرانسه با دین اسلام بود اما در ایران او و شاگردانش تا امروز ، جامعه ی در جنایت سوخته ی محمد ابن عبدالله و خلفا و علی را پیاده کرد و چند نسل ایرانی و مردم خاورمیانه و فلسطین را برباد داد .

  • Reza

    این هیولای آدمکش باطنش هم مثل ظاهرش وحشتناکه... خدمت خدا را باید درزندگی خصوصی و سرمایه های این ملا دربانک ها و کشورهای خارجی دید ، فرزندان وفامیل درکجا و چگونه به خدا خدمت میکنند !!!؟؟؟، وقایع و خاطرات تکاندهندهء مهدی خزعلی در برنامه صفحهء آخر آقای فلاحتی راجع به ایشان بسیار شنیدنی ست