ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت فریبرز رئیس دانا

<p>فریبرز رئیس دانا، اقتصاددان و عضو کانون نویسندگان ایران در نخستین ساعات بامداد امروز، یکشنبه ۲۸ آذر بازداشت شد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش رسانه&lrm;های خبری، ماموران امنیتی ساعت یک بامداد امروز وی را در منزل شخصی&zwnj;اش دستگیر کرده&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی شب گذشته پس از اعلام اجرای طرح هدفمند کردن یارانه&zwnj;ها در ایران، در مصاحبه با بی&zwnj;بی&zwnj;سی فارسی از این طرح انتقاد کرده و آن را به ضرر &laquo;طبقه محروم&raquo; جامعه دانسته بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>آقای رئیس دانا از چهره&zwnj;های شناخته شده چپ&zwnj;گرا در ایران است و پیش از این بارها از طرح هدفمندکردن یارانه&zwnj;ها انتقاد کرده بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>از مکان بازداشت و دلیل دستگیری این عضو کانون نویسندگان ایران هیچ اطلاعی در دست نیست.</p> <p>&nbsp;</p> <p>روابط عمومی جبهه دموکراتیک ایران نیز از بازداشت ابوالفضل طبرزدی، از نزدیکان حشمت&zwnj;الله طبرزدی، دبیر کل جبهه دموکراتیک ایران خبر داده&zwnj; است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>بنا بر این گزارش ۱۰ مامور امنیتی ساعت ۸ صبح امروز، ۲۸ آذر ماه، وی را در منزل شخصی&zwnj;اش در اهواز دستگیر کردند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>گفته می&zwnj;شود ماموران امنیتی دلیل بازداشت ابوالفضل طبرزدی را ارتباط وی با سازمان مجاهدین خلق عنوان کرده&zwnj;اند.<br /> <br /> در یک سال و نیم گذشته پس از وقایع دهمین انتخابات ریاست جمهوری هزاران نفر از مخالفان دولت بازداشت شده و صدها نفر به احکام اعدام، زندان، تبعید و شلاق محکوم شده&zwnj;اند.</p>

فریبرز رئیس دانا، اقتصاددان و عضو کانون نویسندگان ایران در نخستین ساعات بامداد امروز، یکشنبه ۲۸ آذر بازداشت شد.

به گزارش رسانه‎های خبری، ماموران امنیتی ساعت یک بامداد امروز وی را در منزل شخصی‌اش دستگیر کرده‌اند.

وی شب گذشته پس از اعلام اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها در ایران، در مصاحبه با بی‌بی‌سی فارسی از این طرح انتقاد کرده و آن را به ضرر «طبقه محروم» جامعه دانسته بود.

آقای رئیس دانا از چهره‌های شناخته شده چپ‌گرا در ایران است و پیش از این بارها از طرح هدفمندکردن یارانه‌ها انتقاد کرده بود.

از مکان بازداشت و دلیل دستگیری این عضو کانون نویسندگان ایران هیچ اطلاعی در دست نیست.

روابط عمومی جبهه دموکراتیک ایران نیز از بازداشت ابوالفضل طبرزدی، از نزدیکان حشمت‌الله طبرزدی، دبیر کل جبهه دموکراتیک ایران خبر داده‌ است.

بنا بر این گزارش ۱۰ مامور امنیتی ساعت ۸ صبح امروز، ۲۸ آذر ماه، وی را در منزل شخصی‌اش در اهواز دستگیر کردند.

گفته می‌شود ماموران امنیتی دلیل بازداشت ابوالفضل طبرزدی را ارتباط وی با سازمان مجاهدین خلق عنوان کرده‌اند.

در یک سال و نیم گذشته پس از وقایع دهمین انتخابات ریاست جمهوری هزاران نفر از مخالفان دولت بازداشت شده و صدها نفر به احکام اعدام، زندان، تبعید و شلاق محکوم شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.