ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اژه‌ای: باید به اتهامات معاون اول رئیس‌جمهور رسیدگی شود

<p>غلامحسین محسنی اژه&zwnj;ای، سخنگوی قوه قضائیه ایران و دادستان کل این کشور گفت که باید به اتهامات محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس&zwnj;جمهور رسیدگی شود.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محسنی اژه&zwnj;ای امروز در یک نشست خبری در تهران افزود: &laquo;در حال حاضر با توجه به اظهارات ساير متهمان، اتهام متوجه ايشان (رحیمی) هست ولی اينكه اين اتهام ثابت بشود يا نه بايد در جريان دفاعيات ايشان قرار بگيريم.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>محمدرضا رحیمی از سوی برخی از نمایندگان مجلس متهم شده که &laquo;رئیس شبکه فساد فاطمی&raquo; بوده است. به گفته الیاس نادران از نمایندگان مجلس ایران، دیگر اعضای این &zwnj;&laquo;شبکه فساد&raquo; که دفتر آن در خیابان فاطمی تهران قرار داشته، &laquo;الیاس محمودی، جابر ابدالی، مسعودی و تعدادی دیگر&raquo; بوده&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>این نماینده مجلس فروردین سال جاری گفت: &laquo;آقای رحیمی، رئیس حلقه فساد در خیابان فاطمی است که نسبت به جمع&zwnj;آوری منابع از محل منابع فاسد و توزیع آن تصمیم&zwnj;گیری می&zwnj;کرده است.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>محمدرضا رحیمی، شهریور ماه ٨٨ به سمت معاون اولی احمدی&zwnj;نژاد منصوب شد. وی پیش&zwnj;تر معاون هماهنگی معاونت حقوقی و پارلمانی ریاست جمهوری بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>دادستان کل ایران در این نشست خبری اعلام کرد که محمد نوری&zwnj;زاد، فیلم&zwnj;ساز و روزنامه&zwnj;نگار زندانی دست به اعتصاب غذا زده است. محسنی&zwnj; اژه&zwnj;ای گفت: &laquo;شنيده&zwnj;ام كه با وی صحبت شده و او اعتصاب غذا را شكسته است اما اكنون خبر ندارم كه همچنان در اعتصاب غذا است يا نه.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>محمد نوری&zwnj;زاد از روز شنبه ٢٠ آذرماه جاری، در اعتراض به عدم رسيدگی به شکايت خود از مأموران وزارت اطلاعات در يک دادگاه سه&zwnj;دقيقه&zwnj;ای و محکوميت خود او به خاطر اين شکايت و همچنين بی&zwnj;توجهی مسئولان نسبت به بيماری وی، دست به اعتصاب غذای خشک زد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>به غير از محمد نوری&zwnj;زاد، نسرين ستوده، آرش صادقی، رضا شهابی و غلام&zwnj;حسين عرشی نیز در زندان دست به اعتصاب غذا زدند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>محسنی اژه&zwnj;ای در بخش دیگری از این نشست گفت که سیاست جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر &laquo;برخورد با سران فتنه&raquo; نیست.</p> <p>&nbsp;</p> <p>چند روز پیش نیز آیت&zwnj;الله صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه ایران گفته بود که برای برخود با &laquo;سران فتنه&raquo; تنها از آیت&zwnj;الله علی خامنه&zwnj;ای، رهبر این کشور &laquo;سفارش&raquo; می&zwnj;گیرد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>سران فتنه اصطلاحی است که مقامات جمهوری اسلامی ایران درباره میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو تن از رهبران مخالف دولت به کار می&zwnj;برند.</p>

غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه ایران و دادستان کل این کشور گفت که باید به اتهامات محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس‌جمهور رسیدگی شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محسنی اژه‌ای امروز در یک نشست خبری در تهران افزود: «در حال حاضر با توجه به اظهارات ساير متهمان، اتهام متوجه ايشان (رحیمی) هست ولی اينكه اين اتهام ثابت بشود يا نه بايد در جريان دفاعيات ايشان قرار بگيريم.»

محمدرضا رحیمی از سوی برخی از نمایندگان مجلس متهم شده که «رئیس شبکه فساد فاطمی» بوده است. به گفته الیاس نادران از نمایندگان مجلس ایران، دیگر اعضای این ‌«شبکه فساد» که دفتر آن در خیابان فاطمی تهران قرار داشته، «الیاس محمودی، جابر ابدالی، مسعودی و تعدادی دیگر» بوده‌اند.

این نماینده مجلس فروردین سال جاری گفت: «آقای رحیمی، رئیس حلقه فساد در خیابان فاطمی است که نسبت به جمع‌آوری منابع از محل منابع فاسد و توزیع آن تصمیم‌گیری می‌کرده است.»

محمدرضا رحیمی، شهریور ماه ٨٨ به سمت معاون اولی احمدی‌نژاد منصوب شد. وی پیش‌تر معاون هماهنگی معاونت حقوقی و پارلمانی ریاست جمهوری بود.

دادستان کل ایران در این نشست خبری اعلام کرد که محمد نوری‌زاد، فیلم‌ساز و روزنامه‌نگار زندانی دست به اعتصاب غذا زده است. محسنی‌ اژه‌ای گفت: «شنيده‌ام كه با وی صحبت شده و او اعتصاب غذا را شكسته است اما اكنون خبر ندارم كه همچنان در اعتصاب غذا است يا نه.»

محمد نوری‌زاد از روز شنبه ٢٠ آذرماه جاری، در اعتراض به عدم رسيدگی به شکايت خود از مأموران وزارت اطلاعات در يک دادگاه سه‌دقيقه‌ای و محکوميت خود او به خاطر اين شکايت و همچنين بی‌توجهی مسئولان نسبت به بيماری وی، دست به اعتصاب غذای خشک زد.

به غير از محمد نوری‌زاد، نسرين ستوده، آرش صادقی، رضا شهابی و غلام‌حسين عرشی نیز در زندان دست به اعتصاب غذا زدند.

محسنی اژه‌ای در بخش دیگری از این نشست گفت که سیاست جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر «برخورد با سران فتنه» نیست.

چند روز پیش نیز آیت‌الله صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه ایران گفته بود که برای برخود با «سران فتنه» تنها از آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر این کشور «سفارش» می‌گیرد.

سران فتنه اصطلاحی است که مقامات جمهوری اسلامی ایران درباره میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو تن از رهبران مخالف دولت به کار می‌برند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Guest

    <p>آقای اژه‌ای، هنوز وقت دادگاه شما برای گاز گرفتن آقای سحر خیز نرسیده؟ کی‌ وقت دادگاه کهریزک و سعید مرتضوی می‌شه؟</p>