ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپاه پاسداران یک نفر دو تابعیتی را بازداشت کرد

سازمان اطلاعات سپاه پاسداران استان گلستان (نینوا) فردی با دو تابعیت ایرانی - آمریکایی را دستگیر کرد.

سازمان اطلاعات سپاه پاسداران استان گلستان (نینوا) فردی با دو تابعیت ایرانی - آمریکایی را دستگیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان، چهارشنبه ۱۰ شهریور به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا این خبر را اعلام کرد و نوشت فرد بازداشت‌شده در اواخر تیرماه سال جاری، در شهر گرگان و به اتهام همکاری با «دولت‌های متخاصم، اقدام علیه امنیت ملی و ارتباط با عناصر و رسانه‌های ضد انقلاب»، هنگام ورود به کشور شناسایی و توسط سازمان اطلاعات سپاه استان گلستان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

جزئیات بیشتری از این بازداشت و مشخصات فرد دستگیرشده منتشر نشده است.

روز چهارشنبه، حسین نقوی حسینی، نماینده مجلس ایران در دومین جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس با فرماندهان اطلاعات سپاه با موضوع «بررسی پروژه نفوذ» گفت که افراد به کار گرفته شده در«پروژه نفوذ»، دارای تابعیت مضاعف هستند.

تاکنون تعدادی از روزنامه‌نگاران و ایرانیان دو تابعیتی در ایران بازداشت شده‌اند. بازداشت هما هودفر استاد ایرانی - کانادایی هم با همین اتهام صورت گرفته است.

آخرین مورد، اتهام جاسوسی به عبدالرسول دری اصفهانی است که گفته می‌شود عضو تیم مذاکره‌کننده ایران در جریان مذاکرات هسته‌ای بوده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.