ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«به فرمان رهبر»، سیاست‌های کلی خانواده در ایران تعیین شد

علی خامنه‌ای سیاست‌های کلی خانواده را ابلاغ کرد. در این ابلاغیه زنان با نقش‌های همسری، مادری و خانه‌دارى تعریف شده‌اند و نقش مردان پدری و اقتصادی خوانده شده است.

رهبر جمهوری اسلامی سیاست‌های کلی «خانواده» را به روسای قوای سه‌گانه و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کرد.

در ابلاغیه علی خامنه‌ای با تاکید بر تقویت بنیان خانواده، زنان در خانواده با نقش‌های همسری، مادری و خانه‌داری تعریف شده‌اند و نقش مردان، پدری و اقتصادی خوانده شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهروند درجه سه

    خدا را شکر! یعنی ولی امر مسلمین جهان را شکر ! این کار هم درست شد! ببینم عیال باز سر چه چیزی غرغر میکند! شما ضد انقلابها و بد از آن، ضد ولایت فقیه ها هرچه میخواهید بگویید. ولی مردم فتنه گر ایران نزدیک چهل سال بود که منتظر بودند ولی امر مسلمین جهان سیاست خانواده را اعلام کنند که سر انجام کردند! همین یک کار مانده بود که انجام شد. برای ما مردم چیزی نمانده تا به ایشان بدهیم. انشااله که ایشان هرچه زود به بهشت بروند و اجر و پاداش خود را همانجا دریافت کنند! خیالمان راحت شد! عیال امان ما را بریده بود و همیشه غرغر میکرد که این سیاست خانواده پس کی اعلام میشود ؟! اقتصاد که بفرمایش بنیانگذار نظام مقدس مال خر است. این سیاست مانده بود که مانند بقیه سیاست های ولی امر سیدعلی اف باید اعلام میشد که شد. در بقیه زمینه ها با رهبری ایشان این همه پیشرفت کردیم نمیشد در این زمینه بلاتکلیف باشیم!

  • میرضا رضا

    خامنه ای اگر مسلمان بود لقب «معظم» را که منحصر خداست نمی پذیرفت؛ دین خالص خدا را به غلط اسلام ناب محمدی نمینامید ؛ از ریسمان سیاه و سفید و کش آمدنشان هراس نداشت؛ زندان کهریزک نمیداشت؛ با جنایتکاران و فاسقینی چون حمید کازای و پوتین و بشار اسد سر یک سفره نمی نشست؛ بجای استفاده از لغت شیعه لفظ صحیح مسلمان را بکار میبرد و غیره و غیره و غیره! و اگر هم قرآن را باور داشت صیغه را مردود دانسته و به اصول پایه ازدواج و خانواده در قرآن اتکا میکرد. به هر حال به گفته خداوند در همان کتاب به مرحله ارذل العمر خود رسیده که همان تهی و فاقد شدن از عقل و شعور و فهم است و دچار اوهام زمان پیر و پاتیلی خود. در نتیجه خود را خان خانان تصور میکند و خانواده را اختراع خود دانسته و چپ و راست فتواهای خانمان برانداز صادر میکند. که اینها چیزی نیست جز کیفر الهی در این دنیا از برای خود و پیروان پر خط و خالش.

  • شاهد

    روزگاری کسی گفت تاربخ دو بار تکرار می شود: بار اول "تراژدی" و بار دوم "کمدی" . تراژدی انجا بود که امت مسلمان پس از بر امدن موج جنبش تمامیت خواهی سال 57 و با تفکر اینکه هر ان که دندان دهد نان دهد و برای گسترش امت "اشهد ان علی ان ولی الله" و بی امر ولی فقیه اول امام خمینی جمعیت ایران را از سی و پنج به هشتاد میلیون رساندند و اکنون در زمانی که ازدواج به پایین ترین سطح و طلاق به بالاترین و رشد جمعیت به یک در صد رسیده است . ولی فقیه دوم فرمان تحکیم امور خانواده صادر می کند . بدرستی که عصر"کمدی" در نطام توتالیتر ولایی اغاز گشته است .

  • حسین قلی

    برو ریدم تو این سیاست گذاریت.یه عمر داری مردمو بدبخت میکنی.تازه سیاست هم تدوین میکنی؟ خودت خوب میدونی چطور وضع مردم بهتر میشه!!! ولی نمیخواید.همینطور که مردم همدیگرو میخورن و سر هم کلاه میذارن بهتره!!!اینطور بهتر میشه حکومت کرد.فقط میخواستم اینو بگم مردم خر نیستن میفهمن تو کجات در حال سوختنه!!!!یک یا دو نسل دیگه احتمالا شایدم من اشتباه میکنم ازین رو به اون رو میشید

  • Taymaz

    چنان در مورد اظهارات خامنه ای در مورد خانواده و یا مسائل دیگر تبلیغ می شود که انگار قبل از او کسی خانواده را کشف نکرده و خانواده از مسسائل نامکشوف جامعه بوده است. این آغا که یواش یواش باورش شده موجودی متصل به خود خداست و سهمی در گردش نظام کائنات هم دارد، در مورد مسایل بدیهی دیگری هم اظهار نظر خواهد کرد و یک مشت دزد و قلدر سرگردنه که امکانات کشور را در دست دارند، برای حفظ موقعیتشان در صبل پاره خامنه ای خواهند کوفت و از کشف جدید خبر خواهند داد. اینها کره شمالی را الببگوی مملکت داری برای خودشان برگزیده اند و هیچ ارتباطی با اسلام ندارند. چرا که خود شیطان هستند.