ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معترضان خواهان بسته شدن اردوگاه پناهجویی کاله شدند

در اعتراض به برپایی اردوگاه کاله، موسوم به «جنگل»، معترضان در شمال فرانسه خیابانی را مسدود کردند.

در اعتراض به برپایی اردوگاه کاله، موسوم به «جنگل»، معترضان در شمال فرانسه خیابانی را مسدود کردند.

چشم‌اندازی از اردوگاه پناهجویی کاله، موسوم به «جنگل» در شمال فرانسه

رانندگان کامیون، کارگران بندر، کشاورزان و خرده‌فروشان دوشنبه ۱۵ شهریور / ۵ سپتامبر با راه‌اندازی یک حرکت اعتراضی خواستار بسته شدن اردوگاه پناهجویی کاله شدند.

معترضان می‌خواهند تا زمانی که دولت فرانسه تاریخ مشخصی را برای بستن اردوگاه کاله تعیین نکرده است مانع از دسترسی به تونل دریای مانش شوند که فرانسه را به بریتانیا وصل می‌کند.

آن‌ها معتقدند با وجود این اردوگاه مسائل و مشکلات بندر نادیده گرفته می‌شود.

برنار کازنوو، وزیر کشور فرانسه هفته گذشته اعلام کرد که اردوگاه کاله در مراحل مختلف تا پایان سال جاری میلادی برچیده خواهد شد.

سازمان‌های یاری‌دهنده به پناهجویان ساکنان اردوگاه «جنگل» را تا ۱۰ هزار نفر تخمین می‌زنند. بیشتر آن‌ها امید دارند که بتوانند با کامیون‌ها خود را به بریتانیا برسانند.

دولت فرانسه در ماه‌های گذشته بارها تلاش کرده بود که این اردوگاه را برچیند اما پناهجویان حاضر نشده‌اند از آن خارج شوند. آن‌ها نمی‌خواهند درخواست پناهندگی خود را در فرانسه اعلام کنند.

فعالان حقوق بشر می گویند، ۴۰۰ کودک پناهجو از ۸۰۰ کودکی که در کاله به‌سر می‌برند شرایط پذیرفته شدن به عنوان پناهنده در بریتانیا را دارند اما هنوز در کمپ «جنگل» زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.