ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نماد کاروان جاده ابریشم در قزوین

نماد کاروان جاده ابریشم در قزوین رونمایی ‌شد. این نماد به‌صورت کاروان تجاری شتر در مدت هفت ماه، از جنس فایبرگلاس ساخته‌ شده است.

از نماد کاروان جاده ابریشم در قزوین رونمایی ‌شد. این نماد به‌صورت کاروان تجاری شتر در مدت هفت ماه و از جنس فایبرگلاس ساخته‌شده است. این کاروان نمادین که در «میدان مینو» نصب شده است، دارای ۹ شتر تک کوهانه از نژاد ترکیبی است. درگذشته این گونه از شتر در ایران پرورش می‌یافت. هدف از اجرای این نماد، ایجاد نشانه معنایی در شهر و برقراری پیوند با گذشته عنوان شده است.  محل نصب این نماد نیز (محوطه میدان مینو در قزوین یا دروازه بهشت) در هماهنگی با مفهوم این اِلمان به‌عنوان دروازه ورودی شهر انتخاب شده است.

شهر قزوین با پیشینه تاریخی چهار هزارساله از شاه‌راه‌های جاده ابریشم است. این شهر کانون تمدن و تجارت به ویژه در دوران پایتختی حکومت صفوی بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.