ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احتمال بازگشت برخی از بازیگرانی که به شبکه «جم» پیوستند

حسین نوش‌آبادی، سخنگوی ارشاد اسلامی در نشست خبری ۱۵ شهریور خود اعلام کرد که در روزهای آتی عده‌ای از بازیگرانی که به شبکه «جم» پیوستند به ایران برمی‌گردند.

حسین نوش‌آبادی، سخنگوی ارشاد اسلامی در نشست خبری ۱۵ شهریور خود اعلام کرد که در روزهای آتی عده‌ای از بازیگرانی که به شبکه «جم» پیوستند به ایران برمی‌گردند.

یکی از تصاویر بدون حجاب چکامه چمن‌ماه در اینستاگرام که خشم محافظه‌کاران را برانگیخت. این تصاویر از صفحه اینستاگرام چمن‌ماه حذف شد.

در ماه‌های گذشته برخی از بازیگران تلویزیون و سینمای ایران به شبکه جم پیوستند. بسیاری از آن‌ها از بازیگران زن ایرانی بودند. اشخاصی مانند: چکامه چمن‌ماه، مانی کسرائیان، رابعه اسکویی، صدف طاهریان، بنیامین احمدی، رامسین کبریتی، بهارک صالح نیا، هرمز سیرتی، بهناز سلیمانی، پردیس افکاری، سپیده زاکری، ساناز زرین مهر، ملیسا مهربان، کسری رئوفی، محسن شادی‌بخش و بتسابه کاظمی.

سخنگوی وزارت ارشاد اسلامی در نشست خبری‌اش درباره احتمال بازگشت برخی از این بازیگران گفت: « صحنه برای کسانی که نادم‌اند مهیاست. اما باید بدانند که بازی را باخته‌اند و در این مدت هیچ منفعتی نبردند و تنها خودشان را بدنام کردند. به زودی خبرهایی می‌آید که تعدادی از این بازیگران به کشور بازمی‌گردند.»

حسین نوش‌آبادی در این نشست خبری از بازیگرانی که از وزارت ارشاد اسلامی تقاضای بازگشت به ایران کرده‌اند نام نبرد.

کشف حجاب بازیگران، خشم ارشاد اسلامی

در آبان سال گذشته، ابتدا صدف طاهریان، بازیگر فیلم‌های «هیچ کجا هیچ‌کس» (ابراهیم شیبانی ۱۳۹۰)، «پس‌کوچه‌های شمرون» (کامران قدکچیان ۱۳۹۱) و «قرار بعدی همان‌جا» (محسن توکلی ۱۳۹۲) کشف حجاب کرد و سپس چکامه چمن‌ماه هم که بازیگری را با بازی در فیلم «بودن یا نبودن» (کیانوش عیاری ۱۳۷۷) آغاز کرد، حجاب از سرش برداشت.

کشف حجاب این بازیگران، مسئولان وزارت ارشاد اسلامی را به واکنش واداشت. حسین نوش‌آبادی در آن زمان از این بازیگران خواسته بود که عکس‌های بی‌حجابشان را از شبکه‌های اجتماعی حذف کنند.

این موج به زودی گسترده‌تر شد و بازیگران بیشتری به شبکه جم پیوستند.

در آن زمان صدف طاهریان در برنامه «تبلت» در گفت‌‌و گو با مسیح علی‌‌نژاد گفته بود: «آدم هر چقدر هم عاشق باشد، وقتی می‌بیند دارد خفه می‌شود کاری می‌کند که خودش را رها کند. من هم خودم را رها کردم، از تمام قید و بندهایی که تویش بودم.»

البته این نخستین بار نبود که بازیگران زن کشف حجاب می‌کردند.

گلشیفته فراهانی در سال ۱۳۸۷ به خاطر بازی در فیلم آمریکایی «مجموعه دروغ‌ها» ممنوع‌الخروج شد. در پیش‌پرده این فیلم او در کنار لئوناردو دی‌کاپریو بدون حجاب اسلامی دیده می‌شد. بعدها فراهانی از ایران خارج شد و در برابر دوربین ژان موندینو، عکاس سرشناس فرانسوی و برای مجله مادام فیگارو نیمه‌برهنه شد.

مینا لاکانی که برای بازی در فیلم «دیدار» (محمدرضا هنرمند، ۱۳۷۳) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را به دست آورده بود، پس از مهاجرت به آمریکا در برنامه «شباهنگ» بدون حجاب ظاهر شد.

محبوبه بیات، بازیگر پیشکسوت سینمای ایران که با بازی در فیلم «گوزن‌ها» ساخته مسعود کیمیایی به سینمای ایران راه پیدا کرد، در فرانسه پناهنده شد و حجاب از سرش برداشت. به او پیشنهاد شده بود در مجموعه تلویزیونی «کلاه پهلوی» بازی کند، اما او نپذیرفته بود.

بیشتر بخوانید:
https://www.radiozamaneh.com/243372

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • abouzar

    بشینید تا برگردن عنوان خبرتون هم نادرسته. ایشون اینو نگه چی بگه؟؟؟ درود بر آزادی. این افراد هم انسانند و دارای حق انتخاب

  • پژمان

    با سلام همچین موجودات با ارزشی هم نیستن که بخان بیان یا نه در کل بود و نبودشون برا جامعه چندان تفاوتی نداره