ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ثبت ازدواج ۱۵۰۰ نفر از پناهجویان زیر سن قانونی در آلمان

از زمان ورود صدها هزار پناهجو در سال ۲۰۱۶ به آلمان ازدواج حدود ۱۵۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان پناهجو در این کشور به ثبت رسیده است.

از زمان ورود صدها هزار پناهجو در سال ۲۰۱۶ به آلمان ازدواج حدود ۱۵۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان پناهجو در این کشور به ثبت رسیده است.

دو دختر نوجوان پناهجو در آلمان

به‌گزارش خبرگزاری آلمان، وزارت کشور آلمان جمعه ۱۹ شهریور / ۹ سپتامبر گفت ۳۶۱ نفر از این پناهجویان زیر سن قانونی نوجوانان ۱۴ ساله هستند.

این آمار متعلق به ۱۰ مرداد /  ۳۱ ژوئیه سال جاری‌ست. به‌گمان مقامات آلمانی، با در نظر گرفتن موارد گزارش نشده، شمار به‌اصطلاح ازدواج کودکان در بین پناهجویان بیشتر از این‌ها باید باشد.

بر اساس این گزارش، گروه بزرگی از کودکانی که ازدواج کرده‌اند از کشور سوریه هستند. پس از آن‌ها به‌ترتیب، پناهجویان افغانستانی، عراقی، بلغارستانی و لهستانی قرار دارند. بیشتر کودکانی که ازدواج کرده‌اند دختر بوده‌اند. آن‌ها اجازه داشتند پیش از این در کشور خود با یک فرد بالغ ازدواج کنند.

در آلمان از سال‌ها پیش بحث بر سر این نوع ازدواج و این‌که آیا نباید آن را نقض حقوق اساسی کودکان به‌شمار آورد، در جریان است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.