ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کنسرت گروه پالت لغو شد

گروه پالت که با آلبوم آقای بنفش در آغاز دولت روحانی در برج آزادی کنسرت برگزار کرد، از برگزاری کنسرت در استان کرمانشاه منع شد. بهانه تازه: تدفین کشته‌شدگان جنگ سوریه.

قرار بود یکشنبه ۲۱ شهریور کنسرت گروه پالت در بیستون در استان کرمانشاه برگزار شود، اما به بهانه برگزاری مراسم کشته‌شدگان این استان در سوریه این کنسرت لغو شد. گروه پالت از نخستین گروه‌های موسیقی بود که با روی کار آمدن دولت حسن روحانی کنسرت برگزار کرد.

گروه پالت

روزبه اسپندیارمز، مدیر روابط عمومی گروه پالت به خبرگزاری ایرنا گفته است که مسئولان، تاریخ دیگری برای برگزاری این کنسرت تعیین نکرده‌اند.

کنسرت گروه پالت قرار بود در چارچوب جشنواره بارانا که یک جشنواره کوچک موسیقی بر گرته جشنواره فجر است برگزار شود. سایر برنامه‌های این جشنواره لغو نشده.

گروه موسیقی پالت که فعالیتش را از سال ۸۹ در سبک تلفیقی «جاز فیوژن» و موسیقی ایرانی آغاز کرده، پس از انتشار آلبوم «آقای بنفش» در سال ۹۲ همزمان با روی کار آمدن دولت حسن روحانی که در تبلیغات انتخاباتی با رنگ بنفش ظاهر شده بود، در برج آزادی در تهران و در چند شهر دیگر کنسرت برگزار کرد.

بیشتر بخوانید:

https://www.radiozamaneh.com/94918/3
روزبه اسفندارمز (سرپرست گروه و نوازنده کلارینت)، سردار سرمست (ملودیکا و آکاردئون)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، کاوه صالحی (گیتار) و داریوش آذر (کنترباس)، امین طاهری (درامز)، شقایق صادقیان (فلوت) نوازندگان این گروه هستند و امید نعمتی، میثم شیخی و مهدی ساکی خوانندگان گروه پالت‌اند.

این دومین بار است که یک کنسرت موسیقی در شهرستان‌های ایران به بهانه تدفین «شهدا» لغو می‌شود. پیش از این، سه‌شنبه ۱۹ مرداد کنسرت بنیامین بهادری، خواننده پاپ و نوحه‌خوان در مجتمع تالار هوتو بهشهر نیز به بهانه تداخل با برگزاری سالگرد شهدای غواص لغو شده بود.

بیشتر بخوانید:
https://www.radiozamaneh.com/293227

شامگاه چهارشنبه ۱۷ شهریور در برنامه زاویه که از شبکه چهار صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود، احمد راهدار، علی الهی خراسانی، مسعود کوثری و حمیدرضا نوربخش درباره علت‌ها و پیامدهای لغو کنسرت‌های موسیقی در استان خراسان و شهرهای دیگر ایران با یکدیگر بحث کردند.

موافقان دولت در این برنامه استدلال آوردند که لغو کنسرت‌ها در شهرهای مذهبی جامعه را دوپاره می‌کند و قانون را به چالش می‌کشد. مخالفان دولت اما در پاسخ گفتند که علاقمندان به موسیقی سفیه و جاهل و جوان‌اند. به همین دلیل تأمین خواسته‌های آن‌ها هم اصولاً معنی ندارد، بلکه باید خواسته‌های مردم را به گونه‌ای جهت داد که سیاست‌های عالیه نظام اجرا شود.

بیشتر بخوانید:
https://www.radiozamaneh.com/297983

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.