ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپاه: شماری از اعضای جیش العدل در سیستان و بلوچستان کشته شدند

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد در عملیاتی که هفته گذشته در منطقه سراوان انجام دادند فرمانده یک تیم از گروه جیش العدل و سه تن دیگر از اعضای آن‌ها را کشتند.

سپاه پاسداران جمهوری اسلامی از «انهدام» یک تیم از اعضای گروه اسلام‌گرای جیش العدل در سراوان خبر داد.

عکس از آرشیو- سپاه پاسداران می‌گوید یک تیم از گروه جیش العدل را «منهدم» کرده

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه ۲۱ شهریور اعلام کرد که یک تیم ۹ نفره از اعضای گروه جیش العدل را در منطقه سراوان استان سیستان و بلوچستان «منهدم» کرده است.

بر پایه این گزارش، واحدهای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در عملیاتی که هفته گذشته در منطقه سراوان انجام دادند فرمانده این تیم و سه تن دیگر از آن‌ها را کشتند.

در این گزارش درباره سرنوشت پنج تن دیگر اطلاعاتی داده نشده اما سپاه گفته است که این تیم به طور کامل «منهدم» شده است و مقادیری سلاح و مهمات از آنها به دست نیروهای سپاه افتاده است.

گروه جیش العدل ایران در سیستان و بلوچستان بهمن ماه ۱۳۹۲هشت مرزبان جمهوری اسلامی را به گروگان گرفت و پنج تن از آنها را کشت.

نیروی انتظامی ایران خردادماه سال جاری نیز از درگیری مأموران انتظامی با افراد مسلح گروه جیش العدل در این منطقه خبر داده بود.

اوایل شهریورماه محمود علوی، وزیر اطلاعات ایران از افزایش «عملیات تروریستی» در ایران خبر داده بود. او در چهارم شهریور گفت که به تازگی یک «تیم تروریستی» به نام ابوعایشه در قم کشف و دستگیر شدند.

مقام‌های امنیتی ایران از نیمه دوم سال گذشته چندین بار از دستگیری «گروه‌های تروریستی» خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.