ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«وضعیت سلامتی هیلاری کلینتون کاملاً مناسب است»

تیم انتخاباتی هیلاری کلینتون، نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اطلاعاتی درباره وضعیت سلامتی او منتشر کرد. دونالد ترامپ، رقیب کلینتون، در یک شوی تلویزیونی به وضعیت سلامتی خود بالید.

لیزا بارداک، پزشک هیلاری کلینتون، نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در نامه‌ای گفته است کلینتون از یک بیماری خفیف ذات‌الریه رنج می‌برد که مسری نیست.

هیلاری کلینتون مراسم پانزدهمین سالگرد حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر در نیویورک را به دلیل بد شدن حالش زودهنگام ترک کرد.

در این نامه که واشنگتن پست از آن نقل قول کرده آمده است، تمام نتایج آزمایش‌ها و علائم حیاتی کلینتون از مثبت تا عالی هستند.

لیزا بارداک تأکید کرد که حال هیلاری کلینتون برای پذیرش سمت ریاست جمهوری مناسب است.

تیم کارزار انتخاباتی وزیر امور خارجه پیشین آمریکا می‌خواهد با انتشار چنین خبرهایی با رواج این شایعه که وضعیت سلامتی کلینتون برای احراز مقام ریاست جمهوری مناسب نیست، مقابله کند.

هیلاری کلینتونِ ۶۸ ساله روز یکشنبه گذشته مراسم پانزدهمین سالگرد حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر در نیویورک را به دلیل بد شدن حالش زودهنگام ترک کرد. کمی پس از این ماجرا پزشک او اعلام کرد که دو روز پیش از آن کلینتون دچار بیماری ذات‌الریه شده است.

تیم انتخاباتی کلینتون ابتدا گفت او «گرمازده» شده است. در مقابل، کلینتون متهم شد که به اندازه کافی درباره بیماری‌اش روشن و شفاف رفتار نکرده است. شبکه خبری سی‌ان‌ان از «اشتباه» کلینتون سخن گفت و اعلام کرد که او می‌بایست پیش از این‌ها به‌فکر معالجه خود می‌افتاد.

هیلاری کلینتون از امروز پنج‌شنبه ۱۵ سپتامبر / ۲۵ شهریور کارزار انتخاباتی خود را از سر خواهد گرفت.

حمله ترامپ به کلینتون

رقیب کلینتون، دونالد ترامپ ابتدا روی ضعف جسمانی او حسابی باز نکرد اما بعد همواره به‌ این موضوع پرداخت.

ترامپ ۷۰ ساله در یک کارزار انتخاباتی مدام از کلینتون حرف زد. او گفت: «فکر می‌کنید که کلینتون بتواند این‌جا به‌مدت یک ساعت سر پا بایستد؟ من فکر نمی‌کنم.»

او در یک شوی تلویزیونی که چهارشنبه از شبکه فوکس نیوز پخش شد از وضعیت سلامتی خود سخن گفت و به مجری برنامه نتایج آزمایش‌های پزشکی خود را ارائه داد اما این نتایج در این برنامه اعلام نشد چون ادامه آن به شامگاه پنج‌شنبه موکول شده است.

هارولد بورن‌اشتاین، پزشک ترامپ گفته است در صورتی که او رئیس‌جمهوری آمریکا شود «سالم‌ترین رئیس‌جمهورِ همه دوران‌ها خواهد بود.»

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.