ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«کامیونی حامل سلاح‌های ارسالی برای حوثی‌ها کشف شد»

فرماندار استان ماریب گفت که این کامیون شماره پلاک ثبت شده در عمان داشت اما تاکنون شواهدی مبنی بر ارتباط مقامات عمانی با این محموله در دست نیست.

رسانه‌های محلی یمن و عربستان سعودی از کشف کامیونی که حامل سلاح‌های ارسال شده برای حوثی‌ها بود خبر دادند. این کامیون پلاک شماره شده در کشور عمان را داشت.

عکس از آرشیو - کامیونی حامل سلاح ارسال شده برای حوثی‌ها در نزدیکی صنعا کشف شد

خبرگزاری آسوشیتدپرس یکشنبه ۱۸ سپتامبر/ ۲۸ شهریور گزارش داد این کامیون حامل سلاح و مواد منفجره بوده و توسط گروه‌های طرفدار عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری یمن در مسیر استان حضرموت به شهر صنعا، پایتخت یمن کشف شده است.

سلطان العراده، فرماندار استان ماریب به روزنامه الحیات عربستان سعودی گفت که این کامیون شماره پلاک ثبت شده در عمان داشت و اضافه کرد که تاکنون هیچ نوع شواهدی مبنی بر ارتباط مقامات عمانی با این محموله گزارش نشده است.

عمان که از اعضای شورای همکاری خلیج فارس است از آغاز درگیری‌ها در یمن موضع بی‌طرف اتخاذ کرده است.

عربستان سعودی ایران را متهم می‌کند که سلاح و مهمات در اختیار حوثی‌های یمن قرار می‌دهد. این کشور هفته گذشته شکایت‌نامه‌ای درباره کمک‌های تسلیحاتی ایران به حوثی‌ها تنظیم و به رئیس شورای امنیت ارائه داد.

ایران هرگونه کمک‌ تسلیحاتی به حوثی‌ها را رد می‌کند و در بیانیه‌ای شکایت عربستان سعودی را بر مبنای «ادعای بی‌پایه و غیرمستند» دانست.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.