ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دوچرخه سوار ایرانی مسابقات پارالمیپک، بر اثر حادثه‌ای درگذشت

یک ورزشکار ایرانی که در مسابقات پاراالمپیک ۲۰۱۶ در ریودوژانیرو حضور داشت، به طرز دلخراشی درگذشت. رسانه‌های جهان این حادثه را یک تراژدی خوانده‌اند.

یک ورزشکار ایرانی که در مسابقات پارالمپیک حضور داشت به طرز دلخراشی درگذشت. رسانه‌های جهان این حادثه را یک تراژدی خوانده‌اند.

بهمن گلبارنژاد، دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران ۴۸ ساله بود و در میانه راه مسابقات جاده در رشته دوچرخه‎سواری بازی‎های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو، در یک شیب تند دچار حادثه شد.

فیلیپ کریون، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک به همراه مسعود اشرفی، رئیس کمیته ملی پارالمپیک در یک نشست خبری درباره این حادضه توضیح دادند.

رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک گفته که علت این حادثه با دقت بررسی خواهد شد و نتیجه بررسی‌ها تا هفته آینده اعلام خواهد شد.

او همچنین گفته که این نخستین بار است که چنین اتفاق تلخی‌ در مسابقات پارالمپیک رخ می‌‌دهد. کریون این روز را یک روز غم‌انگیز برای پارا المپیک خوانده است.

مسعود اشرفی، دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک ایران هم گفته: «گلبارنژاد در مسیر مسابقات دوچرخه سواری در یک شیب تند قرار می‌گیرد و در پیچ کنترلش را از دست داده و به دیواره برخورد می‌کند. بعد از دو دقیقه آمبولانس در محل حاضر می‌شود و سعی می‌کنند به او کمک کنند اما او در آمبولانس ایست قلبی می‌کند.»

این ورزشکار ایرانی یک پای خود را  بر اثر اصابت مین، در جنگ ایران و عراق و یک روز پیش از قبول قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران، از دست داده بود.

گلبارنژاد، مدال نقره مسابقات آسیایی مالزی ۲۰۰۶، مدال برنز مسابقات پارآسیایی گوانجو ۲۰۱۰ و مدال طلا مسابقات آسیایی مالزی ۲۰۱۲ را به دست آورده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.