ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خامنه‌ای: موضوع شرم‌آور همجنسگرایی مخالف خلقت بشر است

رهبر جمهوری اسلامی در دیدار فرماندهان سپاه همجنسگرایی را مخالفت مصلحت بشر خواند و مذاکره با آمریکا را برای حل بحران منطقه مضر دانست.

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران فرهنگ غربی را «روش‌های مفتضح» خواند و گفت موضوع همجنسگرایی «شرم‌آور» و «بر خلاف مصلحت و خلقت بشر» است.

علی خامنه‌ای در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران همجنسگرایی را شرم‌آور خواند

به گزارش خبرگزاری فارس، رهبر جمهوری اسلامی ایران یکشنبه ۲۸ شهریور در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران حفظ «هویت واقعی» فرهنگی و اعتقادی نظام جمهوری اسلامی را دارای اهمیت دانست و گفت: «به چه دلیلی باید از هویت واقعی خود دست کشید و از روش‌های غلط و مفتضح غربی‌ها پیروی کرد».

خامنه‌ای در ادامه به موضوع همجنسگرایی اشاره کرد و آن را «شرم‌آور» و «یکی از موارد برخلاف مصلحت و خلقت بشر» دانست.

او درباره به رسمیت شناختن حق همجنسگرایان در دیگر کشور گفت: «در تبلیغات جهانی به گونه‌ای فضاسازی و هوچی‌گری می‌کنند که اگر کسی منکر این مسائل خلاف شود، احساس انزوا کند و به همین علت حتی برخی مقامات غربی برای رأی آوردن از چنین تفکر غلطی اعلام طرفداری می‌کنند».

همجنسگرایی در قوانین ایران در فهرست جرایمی قرار گرفته که مجازات آن اعدام است. در قوانین ایران از همجنسگرایی مردان به عنوان «لواط» و از همجنسگرایی زنان به عنوان «مساحقه» نام برده شده است.

«مذاکره با آمریکا ضرر دارد»

رهبر جمهوری اسلامی بار دیگر با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران بر اعتماد نکردن بر آمریکا تأکید کرد و گفت: «عقلانیت اقتضاء می کند، نسبت به کسانی که دشمنی خود را آشکار کرده اند، بی اعتمادی مطلق داشته باشیم».

او در ادامه گفت: «آمریکایی‌ها اصرار دارند که ما با آنها درباره مسائل منطقه غرب آسیا به‌ویژه سوریه، عراق، لبنان و یمن مذاکره کنیم؛ هدف واقعی آنها از این درخواست‌های مذاکره چیست؟ آنها هدفی جز جلوگیری از حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه به عنوان عامل اصلی ناکامی‌های آمریکا، ندارند».

خامنه‌ای درباره مذاکره با آمریکا پیرامون مسائل منطقه گفت: «مذاکره با آمریکا نه تنها فایده ندارد، بلکه ضرر هم دارد و این موضوع، با استدلال به مسئولان سطوح بالای کشور گفته شده و آنان نیز پاسخی در رد آن نداشتند».

محمد حسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران نیز روز گذشته در مجمع سراسری فرماندهان سپاه گفت که آمریکا بزرگ‌ترین دشمن انقلاب است و عربستان دست‌نشانده منطقه‌ای قدرت‌ها است و سپاه «مذاکره با دشمن را نمی‌پذیرد».

مقامات دولت یازدهم، از جمله حسن روحانی، رئیس جمهوری در روزهای گذشته و پس از اعلان طرح پیشنهادی روسیه و آمریکا بر سر حل بحران سوریه چندین بار اعلام کردند که ایران آماده مذاکره با کشورهای همسایه و دیگر کشورها برای حل منازعات منطقه‌ای است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ...

    و خدا سرنوشت مارو نمیدونه چی؟! خدا خودش ادمارو اینجوری خلق کرده بعد میگین اینکار حرام و حکمش هم عدامه

  • ..

    من یه سوال داشتم مگه خدا مارو خودش خلق نکرد

  • رهبر

    اولأ به گفته نزدیکترین فرد به خامنه ای؛ یعنی احمدی نژاد؛ در کشورمان همجنسگرا وجود ندارد. دومأ پیشوای خامنه ای؛ یعنی خمینی؛ با صدور فتوایی که اجازه میدهد زنان و مردان ایرانی با عمل جراحی تغییر جنسیت دهند تابعیت خود از شیطان را به اثبات رسانید. پس اینهمه هیاهو از برای چه؟ «(از قول شیطان) و یقیناً آنان را گمراه می کنم، و دچار آرزوهای دور و دراز [و واهی و پوچ] می سازم، و آنان را وادار می کنم که گوش های چهارپایان را [به نشانه حرام بودن بهره گیری از آنان] بشکافند، و فرمانشان می دهم که آفرینش خدایی را تغییر دهند [به این صورت که جنسیت مرد را به زن و زن را به مرد برگردانند، و فطرت پاکشان را به شرک بیالایند، و زیبایی های طبیعی، روحی، جسمی خود را به زشتی ها تبدیل کنند]. و هر کس شیطان را به جای خدا سرپرست ویار خود گیرد، مسلماً به زیان آشکاری دچار شده است.» آیه ۱۱۹ از سوره ۴ در قرآن.

  • سیما

    کبوتر با کبوتر باز با باز، کند همجنس با همجنس پرواز

  • خودش

    خب اون کسایی که با مشکل هورمون و تستوسترون به دنیا میان دقیقا گناهشون چیه که اعدامشون میکنین؟اگه هم میگی مخالف خلقت بشر هست که انداختینش تقصیره خدا.

  • رهبر

    «مذاکره با آمریکا نه تنها فایده ندارد، بلکه ضرر هم دارد و این موضوع، با استدلال به مسئولان سطوح بالای کشور گفته شده و آنان نیز پاسخی در رد آن نداشتند». احسن !!! به این دروغگویی!!! و به این بیشرمی!!! و حقا که مذاکرات پشت پرده با ریگان برای آزادی گروگانهای آمریکایی؛ مذاکرات برای تبادل اسلحه در زمان جنگ ایران و عراق با پرداخت ۳۰ میلیون دلار که برای شکست آزادیخواهان نیکاراگوی بکار رود؛ مذاکرات از جهت حمایت ایران برای اشغال عراق توسط آمریکا؛ مذاکرات اخیر برای برجام؛ و مذاکرات برای تبادل ۴ زندانی ایرانی-آمریکایی در زندانهای ایران متهم به جاسوسی با دریافت ۲ بیلیون دلار پول نقداز اوباما همه و همه و همه فقط چیزی نبوده غیر از همهمه و سر و صدا و بیفایده همچون رهبر پیر و پاتیل با دروغ بافیهای بی انتها و بی اندازه!