ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپاه: دو تروریست پاکستانی دستگیر شدند

روابط‌ عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران از دستگیری «تروریست‌های پاکستانی» که وارد خاک ایران شده بودند خبر داد.

روابط‌ عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران از دستگیری «تروریست‌های پاکستانی» که وارد خاک ایران شده بودند خبر داد.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه این خبر را سه‌شنبه ۳۰ شهریور / ۲۰ سپتامبر اعلام کرد اما جزئیات بیشتری ارائه نداد و تنها به این بسنده کرد که دستگیرشدگان یک «تیم تروریستی خرابکاری» بودند.

این قرارگاه همچنین گفته است افراد بازداشت‌شده با حمایت مالی عربستان سعودی و «سازمان‌های اطلاعاتی و جاسوسی کشورهای معاند نظام (همسایه)» فعالیت می‌کردند.

پیش از این، مرکز اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اعلام کرده بود که این دو نفر در منطقه عمومی «کله‌گان» شهرستان سراوان دستگیر شدند و در بررسی محل اختفای آن‌ها دو عدد بمب پدالی کشف و خنثی شد.

سپاه سلمان همچنین گفته بود مقادیری سلاح و مهمات از آن‌ها به‌دست آمد و دستگیرشدگان در بازجویی‌های اولیه به اهداف خود اعتراف کرده‌اند.

نیروهای امنیتی ایران در بهار و تابستان امسال پی‌درپی از «شناسایی و انهدام گروه‌های تروریستی» خبر داده‌اند.

محمود علوی، وزیر اطلاعات ایران در اوایل شهریور جاری از «افزایش فعالیت گروه‌های تروریستی» در کشور خبر داد و گفت که «امروز هر هفته یک تیم تروریستی در کشور کشف می‌شود».

او کشورهای همسایه و دشمنان ایران را به حمایت از این گروه‌ها متهم کرد و افزود: «در ظاهر برخی از کشورها با ما دوست هستند اما تلاش می‌کنند به امنیت کشورمان آسیب بزنند».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.