ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آمریکا بار دیگر روسیه را مسئول حمله به کاروان امدادرسانی دانست

آمریکا یک بار دیگر روسیه را در مورد بمباران کاروان امدادرسانی سازمان ملل در استان حلب سوریه متهم کرد و این کشور را مسئول آن دانست.

آمریکا یک بار دیگر روسیه را در مورد بمباران کاروان امدادرسانی سازمان ملل در استان حلب سوریه متهم کرد و این کشور را مسئول آن دانست.

یکی از ۱۸ کامیون امدادرسان سازمان ملل در سوریه که دوشنبه ۱۹ سپتامبر / ۲۹ شهریور مورد حمله قرار گرفت.

یک مشاور امنیتی باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد تمامی اطلاعات نشان می‌دهند که کامیون‌های امدادرسان سازمان ملل مورد حمله هوایی قرار گرفته‌اند و به همین دلیل تنها روسیه و رژیم سوریه می‌توانند پشت این قضیه باشند.

روسیه پیش از این، این اتهام را رد کرده و خواهان تحقیق در این‌باره شده بود.

ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز سه‌شنبه شورشیان را عامل حمله به کاروان امدادرسانی دانست و گفت تنها گروه‌های مسلح از مسیر حرکت کاروان آگاهی داشتند.

کوناشنکوف افزود فیلم‌هایی وجود دارند که نشان می‌دهند کاروان سازمان ملل با حمله جبهه النصره و گروه‌های مسلح به حلب آتش گرفته‌اند.

سازمان ملل به‌دلیل این حملات ارسال کمک‌های خود به سوریه را متوقف کرده است.

بر اساس اطلاعات فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر در این حمله دست‌کم ۲۰ غیرنظامی از جمله یک عضو هلال احمر سوریه کشته شدند.

در نیویورک چهارشنبه ۲۱ سپتامبر / ۳۱ شهریور شورای امنیت سازمان ملل درباره وضعیت سوریه تشکیل جلسه خواهد داد. در این نشست جان کری و سرگئی لاوروف، وزیران امور خارجه آمریکا و روسیه شرکت خواهند داشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • علی

    کارروسیه حرومزادست که به هیچکس مثل اسدرحم نمیکنه چرابه معارضین سلاح نمیدن تابتونن هواپیماهاروبزنن همه میدونن برتری هوایی باعث موندن حکومت فاسدبشارشده