ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعلام وضعیت فوق‌العاده در شهر شارلوت آمریکا

با کشته شدن یک مرد سیاه‌پوست به دست پلیس در شهر شارلوت آمریکا اعتراضات خیابانی مردم همچنان ادامه دارد و فرماندار این شهر گارد ملی را هم برای حفاظت پلیس فراخوانده است.

در پی دومین شب درگیری‌ها در شهر شارلوت آمریکا به‌دلیل کشته شدن یک مرد سیاه‌پوست به‌دست پلیس، وضعیت فوق‌العاده در این شهر اعلام شد.

دومین شب درگیری‌ها در شهر شارلوت آمریکا به‌دلیل کشته شدن یک مرد سیاه‌پوست به‌دست پلیس

پت مک کروری، فرماندار ایالت کارولینای شمالی بامداد پنج‌شنبه ۲۲ سپتامبر / یکم مهر ضمن اعلام این خبر گفت تصمیم گرفته است گارد ملی را نیز فرابخواند.

اداره پلیس خواهان این تدابیر حفاظتی شده است.

شب گذشته چهارشنبه ۲۱ سپتامبر / ۳۱ شهریور، به‌وقت محلی برای دومین شب شهر شارلوت در ایالت کارولینای شمالی آمریکا شاهد تظاهرات در اعتراض به کشته شدن یک سیاهپوست به دست پلیس بود.

این تظاهرات خشونت کشیده شد و پلیس برای آرام کردن اوضاع وارد عمل شد و گاز اشک‌آور شلیک کرد. بر اثر تیراندازی‌ها یکی از تظاهرکنندگان مجروح شد.

سه‌شنبه شب ۲۰ سپتامبر / ۳۰ شهریور یک مأمور پلیس در شهر شارلوت به سوی یک سیاه‌پوست ۴۳ ساله به نام کیث لامونت شلیک و او را زخمی کرد. این مرد به مرکز پزشکی کارولیناس انتقال یافت اما بر اثر شدت جراحاتش، در آن بیمارستان درگذشت.

از آن زمان مردم شهر شارلوت در اعتراض به این اقدام به خیابان‌ها آمدند و ضمن تخریب خودروهای پلیس و زخمی کردن شماری از نیروهای پلیس شارلوت، همچنان به اعتراضات خیابانی خود ادامه می‌دهند.

در یک سال اخیر این چندمین مورد از کشته شدن سیاه‌پوستان توسط پلیس آمریکاست . هر بار نیز اعتراضات گسترده‌ای را در بر داشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مراد

    مصطفی جان ! هاشمی جان ! قربان شما‌! در صفحه آخر مهدی فلاحتی صدای امریکا خودم دیدم. تازه پس از این همه معجزات و آخوندکاری های 37 ساله، تازه می فرمایید «بعیده» !؟ چه طاقتی دارید و .... ! کاش می شد با تلگرام از این گونه فرمایشها برایتان می فرستادم؛ سخنان شگفت تر ! ولی از این ها گذشته، این «خیلی دیگه این آخوند شما آخونده » یعنی چه ؟! ای شیطون !

  • مصطفی هاشمی

    اگر راست باشه که بعید به نظر میاد...خیلی دیگه این آخوند شما آخونده....

  • مراد

    آخوندی می گفت که مردم آمریکا تظاهرات کردند و گفتند ما حکومتی مانند حکومت جمهوری اسلامی ایران می خواهیم! ما ولایت فقیه می خواهیم! آخوند که دروغ نمی گوید ! این تظاهرات و ناآرامی ها هم برای همین است که ایشان فرمودند. ولی رسانه ها و روزنامه نگارها که بفرمایش ولی امر مسلمین جهان سید علی اف پایگاه دشمن هستند جور دیگری گزارش میکنند ! خدا ازشان نگذرد بحول و قوه الهی !