ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نخستین سرشماری اینترنتی ایران: سایت سرشماری از کار افتاد

تاکنون مسئولان سرشماری ایران درباره علت از دسترس خارج شدن این سایت و یا نحوه و زمان برطرف شدن این مشکل و بازگشت سایت گزارشی نداده‌اند.

ایران برای نخستین بار اقدام به انجام سرشماری نفوس و مسکن از طریق ثبت اینترنتی کرده است. در اولین روز این سرشماری، سایت آن از دسترس خارج شد.

تنها با گذشت چند ساعت از آغاز سرشماری از طریق سایت سرشماری ۹۵ در صبح شنبه سوم مهرماه، این سایت از کار افتاد.

تاکنون مسئولان سرشماری ایران درباره علت از دسترس خارج شدن این سایت و یا نحوه و زمان برطرف شدن این مشکل و بازگشت سایت گزارشی نداده‌اند.

این نخستین بار است که ایران به صورت اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن انجام می‌دهد. با این وجود سرشماری حضوری به‌شکل مراجعه به منازل مردم نیز از ۲۵ مهرماه جاری تا ۲۵ آبان‌ماه سال جاری در ایران انجام خواهد شد.

خانوارهایی که به شکل اینترنتی سرشماری می‌شوند در پایان سامانه به آن‌ها کدی داده خواهد شد که این کد باید از سوی خانوار نگهداری شود و زمانی که مأموران سرشماری به خانه آن‌ها مراجعه کردند با ارائه کد مورد نظر دیگر از آن‌ها سرشماری نمی‌شود.

سرشماری نفوس و مسکن در ایران هر پنج سال یک بار انجام می‌شود و سرشماری امسال هشتمین سرشماری به‌شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    بیخود نیست به ما میگن (ملت همیشه در صحنه ) اینها فکر کردن اینجا حلوا تقسیم می کنند ، ولی نمیدانند که از این اطلاعات ، فردا به ضرر خودشان سوء استفاده ها خواهند کرد .

  • آرمین

    با درود.طبق شنیده ها،دلیل از کار افتادن سایت سرشماری،هجوم گسترده کاربران برای ثبت نام بوده!گفته میشه بیش از۲۵ میلیون نفر از زمان باز شدن سایت تا کنون برای ثبت اطلاعاتشون مراجعه کردن که فقط نیمی از اونها موفق به تکمیل پرسشنامه ها شدن!به نظر میرسه تعیین جایزه نقدی و همچنین اینترنت هدیه دولت،عامل اصلی این هجم از مراجعه خانواده ها بوده!اونطوری که گفته شده تقویت سرورها وبازگشایی سایت،حداقل ۸تا۱۲ ساعت زمان میبره!