ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس جمهوری فرانسه: کمپ پناهجویی کاله را تعطیل می‌کنم

قرار است اولاند دوشنبه ۲۶ سپتامبر از کمپ کاله شخصاً دیدن کند. به گفته او مراکز اسکان در دیگر نقاط فرانسه به مدت چهار ماه این پناهجویان را پذیرا خواهد بود.

فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه از انتقال پناهجویان کمپ کاله به دیگر مراکز پناهجویی در فرانسه و تعطیلی این کمپ خبر داد.

هزاران پناهجو در کمپ کاله در شرایط نامناسب به سر می‌برند

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، اولاند شنبه ۲۴ سپتامبر/ سوم مهر در بازدید از ۱۶۴ مرکز اسکان و پذیرش پناهجو در شهر تور فرانسه گفت که به وعده خود برای تعطیل کردن کمپ کاله عمل خواهد کرد.

رئیس جمهوری فرانسه گفت که شرایط در کمپ کاله «غیرقابل قبول» است، «به ویژه برای کسانی که از جنگ گریخته‌اند».

به گفته اولاند مراکز اسکان و پذیرش پناهجویان در دیگر نقاط فرانسه به مدت حداکثر چهار ماه، هر یک ۴۰ تا ۵۰ پناهجویی که اکنون ساکن کمپ کاله هستند را پذیرا خواهند بود تا آنکه پرونده پناهندگی این افراد بررسی شود.

آن دسته از مهاجران ساکن کمپ کاله که خود را به اداره مهاجرت فرانسه برای پناهجویی معرفی نکنند، به کشور خود بازگردانده خواهند شد.

کمپ کاله، که به «جنگل» معروف است در مرز بندر کاله و تونل مانش قرار دارد و محل اسکان هزاران پناهجو در چادرهایی است که در پشت مرز فرانسه با بریتانیا مانده‌اند و موفق نشده‌اند که به بریتانیا وارد شوند.

بسیاری از این پناهجویان در تلاش برای عبور از تونل مانش جان خود را از دست می‌دهند. تخمین زده می‌شود که نزدیک به ۹هزار پناهجو در کمپ‌های منطقه کاله در شرایط نامناسب به سر می‌برند.

قرار است که رئیس جمهوری فرانسه، دوشنبه ۲۶ سپتامبر از این منطقه شخصاً دیدن کند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.