ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زخمی شدن دست‌کم ۶ نفر در تیراندازی هیوستون آمریکا

در جریان تیراندازی در نزدیکی یک مرکز خرید هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا دست‌کم ۶ نفر زخمی شدند. پلیس فرد مهاجم را مورد حمله قرار داد و او اکنون بین مرگ و زندگی است.

در جریان تیراندازی در نزدیکی یک مرکز خرید هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا دست‌کم ۶ نفر زخمی شدند. پلیس به فرد مهاجم شلیک کرد و او اکنون بین مرگ و زندگی است.

تیراندازی در نزدیکی یک مرکز خرید هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا

به‌گزارش رویترز، مقامات شهر جنوبی هیوستون اعلام کردند که این تیراندازی حدود ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۲۶ سپتامبر / ۵ مهر به‌وقت محلی (۱۲ ظهر به‌وقت ایران) رخ داد و حال دو تن از زخمی‌شدگان وخیم است.

به‌گفته ریچارد مَن، سخنگوی آتش‌نشانی هیوستون هنگامی که مهاجم به سوی مردم آتش گشود تمام زخمی‌شدگان در خودروهای خود بودند.

ریچارد من گفت پلیس به سوی فرد مهاجم شلیک کرد اما او نمی‌داند که عامل تیراندازی هنوز زنده است یا خیر. با این حال خطر حمله دیگر مهاجم خنثی شده است.

پلیس اعلام کرد که زخمی‌شدگان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

شامگاه جمعه ۲۳ سپتامبر / ۲ مهر نیز تیراندازی یک نفر در مرکز خریدی در شهر برلینگتن، در ۹۷ کیلومتری سیاتل، چهار زن و یک مرد را به کشتن داد.

مقامات پلیس اعلام کردند که یک جوان مهاجر ترکیه‌ای‌تبار را که مظنون به تیراندازی در این مرکز خرید است، بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.