ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت وزیر سابق دارایی برزیل به اتهام فساد مالی

آنتونیو پالوچی، از وزیران دو رئیس جمهوری پیشین برزیل، لوئیس ایناسیو لولا دا سیلوا و دیلما روسف، در چارچوب پرونده رسوایی مالی در پتروبراس، شرکت نفت و گاز این کشور، بازداشت شد.

آنتونیو پالوچی، از وزیران دو رئیس جمهوری پیشین برزیل، لوئیس ایناسیو لولا دا سیلوا و دیلما روسف، در چارچوب پرونده رسوایی مالی در پتروبراس، شرکت نفت و گاز این کشور، بازداشت شد.

آنتونیو پالوچی

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، آنتونیو پالوچی دوشنبه ۲۶ سپتامبر / ۵ مهر بازداشت شده است.

پالوچی از ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ وزیر دارایی لولا دا سیلوا و در سال ۲۰۱۱ رئیس کابینه دیلما روسف بود. او همچنین یکی از چهره‌های اصلی حزب کارگران برزیل، حزب دو رئیس جمهوری قبلی برزیل است.

لولا دا سیلوا و دیلما روسف هر دو متهم به فساد مالی در این پرونده و پولشویی شده‌اند.

در این پرونده آمده است که شرکت پتروبراس از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ با قراردادهای کلانی که می‌بست به احزاب سیاسی مبالغی را می‌پرداخت، به‌ویژه به حزب کارگران.

لولا دا سیلوا و دیلما روسف این اتهامات را رد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • هموطن

    تازه عضو حزب کارگران هم بوده. تنها چیزی که تو این دنیا یاد گرفتم اینه که چیزی به اسم مبارزه واسه حقوق برابر وجود نداره. سردمداران حکوتهای کمونیستی و احزاب کارگری کثیفتر از بقیه هستن. باز بقیه احزاب خط مشی خودشون رو که مکیدن خون مردمه از همون اول واضح میگن.