ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

متهم ميدان کاج در ملاء عام به دار آويخته شد

<p>&laquo;يعقوب. ج&raquo; متهم به جنايت ميدان کاج سعادت&zwnj;آباد، بامداد امروز در تقاطع بلوار دريا در همين محله در ملاء عام به دار آويخته شد.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش خبرگزاری&zwnj;های ايران، اين حکم پس از ۶۹ روز از وقوع اين حادثه به اجرا گذاشته شد.<br /> &nbsp;</p> <p>&laquo;يعقوب. ج&raquo; جوان ۳۲ ساله، به خاطر يک ماجرای عشقی، &laquo;محمدرضا. ح&raquo; معروف به يزدان را در روز ششم آبان&zwnj;ماه سال جاری در برابر ديدگان مردم به قتل رساند.<br /> &nbsp;</p> <p>محمدرضا پس از انتقال به بيمارستان کشته شد و يعقوب نيز خود را به مأموران تسليم کرد.</p> <p><br /> انتشار فيلمی از اين قتل بر روی سايت&zwnj;های اينترنتی که در آن مأموران انتظامی و گروهی از مردم نظاره&zwnj;گر ماجرا بودند بازتاب&zwnj;های گسترده&zwnj;ای در ايران يافت و نيروی انتظامی مورد انتقاد قرار گرفت.</p> <p><br /> پس از انتشار اين فيلم مسئولان نيروی انتظامی ابتدا از مأموران حاضر در ماجرا انتقاد کردند و حتا سرهنگ محسن خانچرلی، رئيس پليس پيشگيری تهران نيز اعلام کرد دو مأموری که در صحنه حادثه حضور داشتند بازداشت شده و برای آنان پرونده تشکيل شده است.<br /> &nbsp;</p> <p>سردار احمدی مقدم فرمانده نيروی انتظامی نيز گفت دستور تنبيه و بازداشت ماموران خاطی صادر شده است اما سرانجام نيروی انتظامی طی اطلاعيه&zwnj;ای رسمی از عملکرد پليس در حادثه سعادت&zwnj;آباد پشتيبانی کرد و نوشت که &laquo;مأموران به وظايف خود به&zwnj;درستی عمل کرده و با مهارت و تسلط کامل، صحنه را مديريت کرده&zwnj;اند.&raquo;</p> <p><br /> خبرگزاری فارس در گزارش خود از صحنه اعدام يعقوب نوشته است: &laquo;عده&zwnj;ای معدود که مشخص بود وابسته به گرو&zwnj;ه&zwnj;های مخالف نظام هستند به هواخواهی از قاتل فرياد رضايت رضايت سر دادند که اين فرياد&zwnj;ها بی&zwnj;نتيجه ماند.&raquo;</p> <p><br /> اين گزارش می&zwnj;افزايد يعقوب در حالی که داد و فرياد می&zwnj;زد و از شدت ترس و وحشت توان ايستادن نداشت در ساعت ۶:۱۶ دقيقه بامداد به دار آويخته شد.<br /> &nbsp;</p> <p>فارس می&zwnj;افزايد لحظاتی پس از اجرای حکم &laquo;عده&zwnj; زيادی&raquo; از افرادی که در محل اجرای حکم حاضر شده بودند فرياد &laquo;نيروی انتظامی تشکر تشکر&raquo; و &laquo;قوه قضاييه تشکر تشکر&raquo; سر دادند.<br /> &nbsp;</p> <p>پدر يعقوب پس از اعدام فرزندش در حالی که گريه می&zwnj;کرد گفت: &laquo;يعقوب آدمی نبود که دست به چنين خشونتی بزند و نمی&zwnj;دانم که چه اتفاقی افتاد که او اين&zwnj;طوری شد.&raquo;</p> <p><br /> پدر مقتول نيز گفت که با اجرای اين حکم ۱۰۰ درصد موافق بوده است.<br /> &nbsp;</p> <p>بدين ترتيب با اعدام امروز، در طول ده روز اخير بر اساس آمار رسمی منتشر شده در ايران ۲۲ نفر اعدام شده&zwnj;اند.<br /> <br /> ایران پس از چین بالا&zwnj;ترین آمار اعدام را در جهان دارد و بنا بر گزارش سالانه عفو بین&zwnj;الملل دست کم ۳۸۸ نفر در سال ۲۰۰۹ در ایران اعدام شده&zwnj;اند. <br /> &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

«يعقوب. ج» متهم به جنايت ميدان کاج سعادت‌آباد، بامداد امروز در تقاطع بلوار دريا در همين محله در ملاء عام به دار آويخته شد.

به گزارش خبرگزاری‌های ايران، اين حکم پس از ۶۹ روز از وقوع اين حادثه به اجرا گذاشته شد.
 

«يعقوب. ج» جوان ۳۲ ساله، به خاطر يک ماجرای عشقی، «محمدرضا. ح» معروف به يزدان را در روز ششم آبان‌ماه سال جاری در برابر ديدگان مردم به قتل رساند.
 

محمدرضا پس از انتقال به بيمارستان کشته شد و يعقوب نيز خود را به مأموران تسليم کرد.

انتشار فيلمی از اين قتل بر روی سايت‌های اينترنتی که در آن مأموران انتظامی و گروهی از مردم نظاره‌گر ماجرا بودند بازتاب‌های گسترده‌ای در ايران يافت و نيروی انتظامی مورد انتقاد قرار گرفت.

پس از انتشار اين فيلم مسئولان نيروی انتظامی ابتدا از مأموران حاضر در ماجرا انتقاد کردند و حتا سرهنگ محسن خانچرلی، رئيس پليس پيشگيری تهران نيز اعلام کرد دو مأموری که در صحنه حادثه حضور داشتند بازداشت شده و برای آنان پرونده تشکيل شده است.
 

سردار احمدی مقدم فرمانده نيروی انتظامی نيز گفت دستور تنبيه و بازداشت ماموران خاطی صادر شده است اما سرانجام نيروی انتظامی طی اطلاعيه‌ای رسمی از عملکرد پليس در حادثه سعادت‌آباد پشتيبانی کرد و نوشت که «مأموران به وظايف خود به‌درستی عمل کرده و با مهارت و تسلط کامل، صحنه را مديريت کرده‌اند.»

خبرگزاری فارس در گزارش خود از صحنه اعدام يعقوب نوشته است: «عده‌ای معدود که مشخص بود وابسته به گرو‌ه‌های مخالف نظام هستند به هواخواهی از قاتل فرياد رضايت رضايت سر دادند که اين فرياد‌ها بی‌نتيجه ماند.»

اين گزارش می‌افزايد يعقوب در حالی که داد و فرياد می‌زد و از شدت ترس و وحشت توان ايستادن نداشت در ساعت ۶:۱۶ دقيقه بامداد به دار آويخته شد.
 

فارس می‌افزايد لحظاتی پس از اجرای حکم «عده‌ زيادی» از افرادی که در محل اجرای حکم حاضر شده بودند فرياد «نيروی انتظامی تشکر تشکر» و «قوه قضاييه تشکر تشکر» سر دادند.
 

پدر يعقوب پس از اعدام فرزندش در حالی که گريه می‌کرد گفت: «يعقوب آدمی نبود که دست به چنين خشونتی بزند و نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاد که او اين‌طوری شد.»

پدر مقتول نيز گفت که با اجرای اين حکم ۱۰۰ درصد موافق بوده است.
 

بدين ترتيب با اعدام امروز، در طول ده روز اخير بر اساس آمار رسمی منتشر شده در ايران ۲۲ نفر اعدام شده‌اند.

ایران پس از چین بالا‌ترین آمار اعدام را در جهان دارد و بنا بر گزارش سالانه عفو بین‌الملل دست کم ۳۸۸ نفر در سال ۲۰۰۹ در ایران اعدام شده‌اند.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    <p>مثل بچه ادم ، قانونمند ، قاتل را در زندان با حضور خانواه مقتول ، اعدام کنید ، نه در سعاد ت اباد<br /> حکومت خشونت پرور ، مردم خشونت گرا یک دور تسلسل هستند که جامعه عصبی ایران را با مشکلات جدی تر روبرو خواهد کرد .<br /> اعدام در محل عام و ادمهایی که شاهد این خشونت در ملا عام هستند ، با هیچ فرهنگ انسانی و مدنی سازگاری ندارد . </p> <p> می شد مثل بچه ادم ، قانونمند ، قاتل را در زندان با حضور خانواه مقتول ، اعدام کنید ، نه در سعاد ت اباد<br /> 2- اعتبار پلیس با این اعدام اعاده نمی شود زیرا اگر پلیس در وحله اول ، وظیفه حفظ امنیت و قانون و حفظ جان شهروندی را انجام داده بود ، دو نفر کشته نمی شدند مقتول و قاتل </p> <p>سلطانپور - روزنامه نگار - تورنتو</p>

  • کاربر مهمان

    <p>قاتل را باید دار زد</p>