ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«احمدی‌نژاد ۱۲ هزار میلیارد تومان محکومیت مالی دارد»

محمود صادقی، نماینده مجلس ایران گفته است اطلاع موثق دارد که محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری پیشین ۱۲ هزار میلیارد تومان در دیوان محاسبات محکومیت قطعی دارد.

محمود صادقی، نماینده مجلس ایران گفته است اطلاع موثق دارد که محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری پیشین ۱۲ هزار میلیارد تومان در دیوان محاسبات محکومیت قطعی دارد.

در سال‌های گذشته چندین بار خبرهایی از دادگاهی شدن احمدی‌نژاد منتشر شده بود اما هیچ‌گاه چنین دادگاهی برگزار نشد.

محمود صادقی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ایران سه‌شنبه ۶ مهر در توئیتر شخصی خود نوشت: «بنا بر اطلاع موثق، دولت سابق ۴۸ هزار میلیارد تومان محکومیت مالی قطعی در دیوان محاسبات دارد که ۱۲ هزار میلیارد تومان آن مربوط به شخص رئیس دولت است.»

در همین حال بهروز بنیادی، عضو هیئت رئیسه فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس، چهارشنبه ۷ مهر در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) تخلف مالی احمدی‌نژاد را تأیید کرد اما گفت این تخلف به‌دلیل سوءمدیریت در پروژه‌های مختلف بود که به کشور زیان رساند.

او گفت: «به‌طور مثال دولت پلی ساخته که باید طول عمر آن ۱۰ سال باشد، اما بعد از دو سال آن پل از بین رفته است که این یک آسیب و ضرر مالی به کشور است.»

در سال‌های گذشته چندین بار خبرهایی از دادگاهی شدن احمدی‌نژاد در ارتباط با مسائل مختلف از جمله «تخلف در دانشگاه ایرانیان» و یا اختلاس مالی مسئولان دولتی منتشر شده بود اما هیچ‌گاه چنین دادگاهی برگزار نشد.

اظهارات نماینده تهران در مجلس در حالی منتشر شده است که علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی دو روز پیش بدون نام بردن از احمدی‌نژاد اعلام کرد که به «یک نفر، یک آقایی» گفته است صلاح نیست که در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت کند. احمدی‌نژاد نیز در پاسخ طی نامه‌ای گفت به سخنان خامنه‌ای تمکین می‌کند.

احمدی‌نژاد در هفته‌های اخیر فعالیت‌های سیاسی خود را افزایش داده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • امین

    از ماست که بر ماست...

  • آذران

    شوخی می کنید! 800 میلیارد دلار تنها پول فروش نفتی بود که در حسابهای خزانه ثبت شد، یعنی بجز پول نفتی که روی دریا فروختند و در حساب خزانه ننوشتند! بجز درامدهای دیگر . ولی امر مسلمین جهان نگذاشت احمدی نژاد در پاسخ به درخواست مجلس گزارش ارزهای نفتی را بدهد ! آن همه دلار و شمش طلا به جنوب لبنان یا به سوریه میرفت که تنها یک بار مرزبانی ترکیه گفت! چرا پیگیری نکردند؟ ثروت بی حساب مقام معظم ولی امر مسلمین جهان در خارج کشور بنام آدمها مختلف .... !