ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک مرجع دینی خواهان برخورد جدی با کنسرت‌ها در قم شد

آیت‌الله لطف‌الله صافی ‌گلپایگانی، از مراجع دینی شیعه در ایران برخورد جدی با برگزارکنندگان کنسرت در شهر قم را خواستار شد.

آیت‌الله لطف‌الله صافی ‌گلپایگانی، از مراجع دینی شیعه در ایران برخورد جدی با برگزارکنندگان کنسرت در شهر قم را خواستار شد.

آیت‌الله لطف‌الله صافی ‌گلپایگانی، از مراجع دینی شیعه در ایران

به‌گزارش سایت شفقنا، این مرجع تقلید صبح پنج‌شنبه ۸ مهر در دیدار با مسئولان «ستاد امر به معروف و نهی از منکر» شهر قم گفت: «با اجرای مجالس موسیقی و کنسرت قلب امام زمان متأثر می‌شود.»

او از اعضای «ستاد امر به معروف و نهی از منکر» خواست تا «با مقابله و جلوگیری از این منکر بزرگ موجبات خرسندی امام زمان» را فراهم کنند.

او افزود: «حرمت قم باید حفظ شود و نباید در این موضوع سکوت کنید.»

پیش از او آیت‌الله احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی نیز مشهد را «شهر مقدس» نامیده و گفته یود در این شهر کنسرتی نباید برگزار شود.

او از کسانی که خواهان برگزاری کنسرت‌های موسیقی در خراسان‌اند خواست که جای دیگری را برای زندگی انتخاب کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • reza

    وجدانأ کجای این کرهء خاکی بجز ایران را سراغ دارید که مردم ازکسی که سلول های مغزیش ازکار افتاده و نوه و نتیجه اش در امریکا به عیش و نوش ومال اندوزی مشغولند فرمانبرداری کنه !!!؟؟؟ ما ایرانی ها با اون سابقهء تمدن چه خوارو خفیف و تحقیر شدیم که توی عصرکامپیوتر این امثال کودنِ حیف نونِ ها سرنوشت ما رو بدست خودشون گرفته اند . من نخواهم لطف حق با واسطه که هلاک خلق شد این رابطه مولانا