ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جدول نظرات امام جمعه‌ها درباره نهی احمدی‌نژاد از نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری

امام‌ جمعه‌های مختلف در این باره که آقا درباره کاندیداتوری آن آقا چه گفت، چه گفته‌اند؟

یکی از موضوعات ثابت خطبه‌های نماز جمعه این هفته در شهرهای مختلف نهی محمود احمدی‌نژاد از نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده بوده است.

آیت‌الله امامی کاشانی (تهران): دوراندیشی رهبر معظم انقلاب تمام دسایس دشمنان را به هم ریخت
آیت‌الله امامی کاشانی (تهران): دوراندیشی رهبر معظم انقلاب تمام دسایس دشمنان را به هم ریخت

سایت "عصر ایران" نکات مطرح در سخنان آیات عظام و حجج اسلام را به صورت زیر جدول‌بندی کرده است:

اسامیشهراظهار نظر
آیت‌الله امامی کاشانیتهراناز مقام معظم رهبری تشکر و تقدیر دارم که همواره به مشکلات توجه دارند؛ به عنوان مثال در همین جریان اخیر و مسئله انتخابات و کاندیدای انتخابات، نظر مبارکشان را بیان فرمودند، ایشان درباره اختلاف و تزلزل در جامعه و مشکلاتی که رخ می‌‌دهد، نظر می‌دهند که روشنگر است. دوراندیشی رهبر معظم انقلاب تمام دسایس دشمنان را به هم ریخت
آیت‌الله محمدرضا ناصرییزداین که مقام معظم رهبری به شخصی می‌فرمایند که مصلحت نمی‌بینم در انتخابات شرکت کنید و این برای شما و کشور مفید و مصلحت نیست، نمونه آینده‌نگری و دید وسیع و آینده‌نگری ایشان است. این دوراندیشی رهبر معظم انقلاب تمام دسایس دشمنان را به هم ریخت و الان آنها از این موضوع به سختی ناراحت هستند
حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدریاسوجهر کسی در هر جایی اگر از مقام معظم رهبری اطاعت کند، هیچ مشکلی نخواهیم داشت. همین دو قطبی کردن فضا بود که موجب بروز فتنه ۸۸ شد. رهبری معظم انقلاب در این خصوص اندرز و نصیحت داشتند و نظیر چنین موردی در دوره امام راحل را هم داشتیم. حسینی‌صدر گفت: در دوره‌ای امام راحل به رغم عدم تمایلی که رهبری کنونی انقلاب در آن زمان نسبت به ریاست جمهوری داشتند از ایشان خواستند که حتما حضور داشته باشند.
حجت‌الاسلام علی رضایی‌بیرجندرهبر معظم انقلاب در چند روز گذشته به یکی از نامزدهای انتخابات پندی حکیمانه دادند زیرا رهبری مصالح کشور را به خوبی درک می‌کند و مصلحت را به خوبی تشخصی می‌دهد. رهبری توطئه‌ها را به خوبی می‌شناسند و تشخیص می‌دهند و مطیع بودن، عدم افرا و تفریط در کارها و مشارکت اجتماعی از ضروریات یک جامعه است.
آیت الله سید احمد میرعمادیخرم آبادرهبر معظم انقلاب اسلامی مصلحت مردم و انقلاب را در نظر گرفته و مانع دودستگی و تفرقه در کشور شده است. رهبرمعظم انقلاب همبستگی اجتماعی، همدلی و مصلحت کشور را مهم دانسته و با دور اندیشی توطئه‌های استکبار را خنثی می کند و بر فتنه‌های داخلی آگاه و آنان را برطرف می سازد. وی ادامه داد: انقلاب اسلامی، ستونی بنام رهبری آگاه دارد.
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینیقزوینرهنمودهای اسلام، اهل بیت عصمت و طهارت ، امام راحل و مقام معظم رهبری ما را همواره به سمت قبله، پرستش به خدای یگانه و پیروی از ولایت الهی راهنمایی کرده و اجازه نمی دهند که تفرقه و دو قطبی شدن در جامعه ما به وجود آید.
حجت‌الاسلام ‌امیر رشتبریخلخال ( اردبیل)رهبر معظم انقلاب در مواضع خود تاکید بر وحدت در کشور داشته و مخالف جریان دو قطبی در کشور هستند. رهبر معظم انقلاب در زمان فعلی و حضرت امام خمینی(ره) در دهه‌های گذشته همواره با دید بصیرانه با رصد کشور، منطقه و جهان به طور کامل و تشخیص مواضع انقلاب در برابر دشمنان همواره راهنمایی‌های لازم را به مسؤولان وقت و گذشته صریحاً تذکر داده و باید مردم و مسؤولان سخنان رهبری را آویزه‌گوش خود کنند تا این توصیه‌های ارزشمند بر زمین نماند.
حجت الاسلام حسن روحانیبابلآفرین بر کسانی که در راه انسجام و وحدت جامعه و در تبعیت از ولایت عمل می‌کنند. باید تشخیص درستی درباره اینکه در چه مکانی باید سخن گفت و چه جایی باید سکوت کرد را داشت.
حجت‌الاسلام علی ابراهیمیزرند ( کرمان)رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیام اخیر خود کشور را از دوقطبی شدن نجات دادند و دشمن را مایوس کردند.
حجت‌الاسلام سیدمحسن موسویدهلران (ایلام)تذکرات و رهنمودهای معظم له که نشان از مصلحت اندیشی، بلند نظری و آگاهی ایشان است را باید نصب‌العین خود قرار دهیم و کسانی نیز به تذکرات و سخنان حضرت آقا گوش ندادند و نتیجه آن حوادثی چون فتنه ۸۸ بود.
حجت‌الاسلام سید مهدی امیری‌ارجمندنور (مازندران)معظم‌له فرمودند: «امر و نهی نمی‌کنیم ولی توصیه می‌کنیم»، که بحث دو قطبی پیش می‌آید و جلوی اختلافات و فتنه احتمالی را باید گرفت.
حجت‌الاسلام علی‌محمد لروندایوان (ایلام)بیانات رهبر عزیز فصل‌الخطاب بوده و از جوابیه مودبانه احمدی‌نژاد هم تشکر می‌کنم. سعادت هرکسی در پیروی از ولایت است که احمدی‌نژاد در این راستا خوب عمل کرده که این رویه قابل قدردانی و تحسین است. امام جمعه ایوان گفت: هدف اصلی مقام معظم رهبری جلوگیری از فضای دو قطبی شدن جامعه بوده که بیان این سخنان در درس خارج فقه اوج کیاست مقام عظمای ولایت را نشان داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمیشهریارشاید دشمنان دوست داشتند با آمدن احمدی‌نژاد به میدان این دو قطبی ایجاد شود و این‌گونه ارائه نظارت مشورتی دادن در زمان امام خمینی (ره) نیز وجود داشته است. ای‌کاش نخبگان و بزرگان جامعه به این موضوع ورود پیدا می‌کردند و نمی‌گذاشتند حضرت آقا وارد این موضوعات شود، مهم آن است که احمدی‌نژاد برعکس بعضی افراد که به راهنمایی‌های رهبری عمل نکردند و جامعه را به آشوب و فتنه کشاندند، وی این راهنمایی مقام معظم رهبری را پذیرفت و اطاعت کرد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • هاشمی

    آخوند یعنی خود جدولی که ردیفهای افقی و عمودی آن بجای مستقیم و سر راست بودن کج است و موعج. جدولی مرکب از جهل و خرافات و ظلمت و سیاهی که زیر عنوان دین سعی بر این دارد که جامعه را نیز هم جدول خود سازد و به تباهی کامل کشاند. و چه معظم له جدولیست این جدول که خود به خود معظمش گوید ایول!!!

  • مریم

    بدستور آقا ! اقداماتی کرد و بدستور آقا ! هم خاموش شد . هر آنچه که پدر ژپتو گفته بود مو به مو پینوکیو انجام داد !

  • h

    ائمه جمعه در یک جمله: مفت خور و بلندگوهای خامنه ای

  • میر ز ا رضا

    معظم له خامنه ای در ایران = معظم له سیسی در مصر!! و هیچ باعث تعجب نیست که یکایک معظم لها در تاریخ بشری از زمان فرعونیان تا کنون در زیر خاک له و لورده شده و از بین رفته اند و هیچکس نامشان را هم بخاطر نمی آورد!