ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نیویورک تایمز: ترامپ ۱۸ سال از پرداخت مالیات گریخته است

نیویورک‌ تایمز با انتشار گزارشی

نیویورک‌ تایمز با انتشار گزارشی نوشته است دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا احتمالاً به‌مدت ۱۸ سال مالیاتی پرداخت نکرده است. ترامپ و کارزار انتخاباتی او پاسخ نیویورک تایمز را دادند.

دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

بر اساس گزارش نیویورک تایمز که یکشنبه ۲ اکتبر / ۱۱ مهر منتشر شد، ترامپ در سال ۱۹۹۵ اعلام کرده که زیان مالی ۹۱۶ میلیون دلاری (حدود ۸۱۴ میلیون یورو) متحمل شده و بدین شکل موفق شده است که با استفاده از این گریز قانونی به‌مدت ۱۸ سال سالانه ۵۰ میلیون دلار از مالیات خود کم کند.

پس‌زمینه زیان مالی دونالد ترامپ معاملات تجاری ناموفق او در اوایل دهه ۱۹۹۰ عنوان شده است.

نیویورک تایمز که در کارزار رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا از هیلاری کلینتون، رقیب ترامپ حمایت می‌کند نوشته است این منابع مالیاتی را از یک منبع ناشناس به‌دست آورده است.

بر اساس این مدارک، ضرر و زیان ترامپ در سال ۱۹۹۵ عمدتاً به دلیل شکست مالی در کازینوهای سواحل آتلانتیک سیتی و سرمایه‌گذاری‌های اشتباه در عرصه هتل‌داری و شرکت‌های هواپیمایی بوده‌اند.

کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ در واکنش به این گزارش گفته است نیویورک تایمز به‌شکل غیرقانونی به این مدارک دست یافته و این روزنامه به‌عنوان دست راست کلینتون فعالیت می‌کند.

این کارزار افزوده است: «آقای ترامپ تاجر بسیار باتجربه‌ای است او امانتدارانه مسئولیت کسب و کار خود، خانواده‌اش و کارکنان خود را، برعهده دارد و بیش از آن‌ چیزی که قانون او را موظف کرده مالیات نمی‌پردازد.»

همچنین ترامپ در توئیتر شخصی خود نوشت: «من قوانین پیچیده مالیاتی‌مان را بهتر از هر کس دیگری که تاکنون برای ریاست جمهوری تلاش کرده، می‌شناسم و تنها کسی هستم که می‌تواند مشکلات این قوانین را رفع کند.»

پیش از این هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری اظهارنامه مالیاتی سال ۲۰۱۵ خود و همسرش بیل کلینتون را منتشر کرده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.