ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ارتش سوریه از شورشیان در حلب خواست خود را تسلیم کنند

ارتش سوریه بار دیگر در حلب از شورشیان خواست تسلیم شوند. سازمان ملل خواهان خروج غیرنظامیان نیازمند به مراقبتهای پزشکی از حلب شد.

ارتش سوریه بار دیگر در حلب از شورشیان خواست تسلیم شوند. سازمان ملل خواهان خروج غیرنظامیان نیازمند به مراقبتهای پزشکی از حلب شد.

ارتش گفته است شورشیان باید سلاح خود را زمین گذاشته و حلب را ترک کنند.

پیش از آن، ارتش سوریه موفق شده بود که کوه استراتژیک الشقیف در شمال حلب را فتح کند.

حلب در حال حاضر صحنه شدیدترین درگیری‌ها از آغاز جنگ سوریه تاکنون است.

نیروهای دولتی سوریه با کمک روسیه پس از توقف آتش‌بس در حلب تلاش می‌کنند تا منطقه شرق این شهر را که در دست شورشیان است تسخیر کنند.

نیروهای شبه‌نظامی شیعه از لبنان و ایران نیز به این نیروها کمک می‌کنند.

از سوی دیگر استفن اوبراین، رئیس بخش امور انسانی سازمان ملل اعلام کرد غیرنظامیانی که در شرق حلب محاصره هستند با سطح خشونتی «غیرقابل قبول» روبه‌رو شده‌اند.

به‌گفته اوبراین نزدیک به ۲۵۰ هزار نفر در شرق حلب ساکن هستند و در این منطقه مراکز درمانی و پزشکی تقریباً به‌تمامی یا نابود شده‌اند و یا یکی پس از دیگری هدف بمباران قرار می‌گیرند.

او از طرف‌های درگیر در حلب خواست دست‌کم اجازه دهند صدها غیرنظامی که به شدت نیازمند درمان و رسیدگی‌های پزشکی هستند از شهر خارج شوند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.