ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سازمان محیط زیست و ستاد امر به معروف از یکدیگر چه می‌خواهند؟

بر اساس این سند، قرار است ستاد امر به معروف در برگزاری همایش‌ها و تأمین اطلاعات فقهی در مباحث زیست محیطی به سازمان محیط زیست کمک دهد.

معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست و حسن زرگر، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر توافقنامه‌ای را امضا کردند که مبنای آن «نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی و احاد برای حفاظت از محیط زیست است.»

سازمان محیط زیست قرار است با تشکیل شبکه زنان رابط امر به معروف و نهی از منکر در در این سازمان به ستاد امر به معروف یاری رساند

به گفته معصومه ابتکار مبنای امضای این تفاهمنامه تأمین نظر آیت‌الله علی خامنه‌ای بود که گفته بود «محیط زیست از مقوله امر به معروف و نهی از منکر است»؛ نظری که رئیس جمهوری ایران، حسن روحانی نیز آن را تصدیق کرده بود.

تفاهم نامه سازمان محیط زیست و ستاد امر به معروف و نهای از منکر شامل هفت ماده است و مدت اجرای آن هفت سال خواهد بود.

احیای کارکرد امر به معروف و نهی از منکر و گسترش آموزش های عمومی در حفاظت از محیط زیست با استفاده از امر به معروف و نهی از منکر از جمله اهداف این همکاری مشترک عنوان شده است.

بر اساس این سند، قرار است ستاد امر به معروف در برگزاری همایش‌ها و تأمین اطلاعات فقهی در مباحث زیست محیطی به سازمان محیط زیست کمک دهد.

در ازای این کمک‌ها سازمان محیط زیست نیز با تشکیل گروه یاوران معروف(نیروهای اجرایی ستاد احیا) در سطح مدیران، بسیجیان و کارکنان سازمان محیط زیست، تامین محتوای آموزشی برای یاوران معروف دستگاه های اجرایی، ارائه الگوهای بهینه مصرف آب و انرژی و تشکیل شبکه زنان رابط امر به معروف و نهی از منکر در سازمان محیط زیست به ستاد امر به معروف یاری رساند.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در سال ۱۳۹۴ احمد جنتی را به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حسن زرگر را به عنوان دبیر آن انتخاب کردند. این ستاد در سال ۱۳۷۲ به ریاست احمد جنتی تشکیل شده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • امیر

    ما که نفهمیدیم جریان چیه! اگه کسی چیزی دستگیرش شد بگه رابطه گودرز و شقایق چیه" امر به معروف و نهی از منکر با محیط زیست! اهان اقا میخواد برا محیط زیست شاخ بتراشه.