ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر اطلاعات: گزارش بمب‌گذاری داعش در نماز جمعه را یک سال پیش داده بودم

محمود علوی، وزیر اطلاعات ایران درباره سخنان چندی پیش محسن رضایی درباره خنثی‌سازی عملیات داعش در نمازجمعه تهران گفت او یک سال پیش گزارش این حمله را ارائه داده بود.

محمود علوی، وزیر اطلاعات ایران درباره سخنان چندی پیش محسن رضایی درباره خنثی‌سازی عملیات داعش در نمازجمعه تهران گفت او یک سال پیش گزارش این حمله را ارائه داده بود.

محمود علوی، وزیر اطلاعات ایران

به گزارش سایت خانه ملت، حجت‌الاسلام محمود علوی درباره گزارش مطرح ‌شده از سوی محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، از انهدام گروهی از داعش که قصد انفجار در نماز جمعه تهران را داشتند، گفت: «حدود یک سال پیش گزارشی در این خصوص در مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کردم.»

وزیر اطلاعات ایران تأکید کرد که این عملیات تروریستی مربوط به امسال نیست.

محسن رضایی هفتم مهرماه جاری طی یک سخنرانی در مسجدی در تهران گفته بود داعش قصد عملیات انتحاری در نماز جمعه را داشت.

خبرگزاری فارس به نقل از رضایی نوشته بود: «اگر این اتفاق می‌افتاد بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر کشته می‌شدند.»

حسین ذالفقاری، معاون امنیتی وزارت کشور سه روز بعد اعلام کرد که گزارش جدیدی در زمینه فعالیت‌ جریان‌های تکفیری در دست نیست.

او گفت: «البته جریان‌های تکفیری تلاش زیادی برای انجام عملیات خرابکارانه در کشور داشته‌اند اما نیروهای اطلاعاتی و امنیتی اقدامات آن‌ها را ناکام گذاشته‌اند.»

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    همکاری رژیم اسد با داعش از زمان ظهور ناگهانی این گروه تروریستی در سوریه و عراق همواره برای محافل سیاسی و رسانه ای بحث برانگیز بوده به خصوص که عملا برای همه مشخص بود که داعش و رژیم اسد در همه زمینه‌ها به ویژه در زمینه نظامی در مناطق درگیری همکاری تنگاتنگی دارند. به این ترتیب که هرگاه داعش انقلابیون سوری مانند ارتش آزاد را با نیروی زمینی مورد هجوم قرار می داد همزمان با آن جنگنده‌های اسد ارتش آزاد را بمباران می کردند. جنگ این دو متحد در ظاهر دشمن علیه نیروهای مترقی در سوریه عمق همکاری آنها را ثابت می کند. از روزی که داعش کنترل استان «الرقه» را به دست گرفت تا امروز حتی یک بمب معمولی، بشکه‌ای آتش زا، موشک، خمپاره یا حتی گلوله‌ای معمولی از سوی ارتش اسد حتی به طور اشتباه هم که شده به سوی داعشی‌ها شلیک نشده است، اما رژیم اسد در عوض انواع اسلحه از جمله بمب‌های خوشه‌ ای، بمب های بشکه‌ ای آتش زا تا اسلحه شیمیایی را بر سر مخالفان حقیقی ریخته است. زمانی که در غوطه شرقی بیش از هزار نفر یکجا با اسلحه شیمیایی کشته شدند «الرقه» پایتخت داعش در امن و امان به سر می برد.

  • Farid

    گروه داعش روز سه‌شنبه ویدیوی خونین تازه‌ای را پخش کرده که بریدن سرهای نیروهایی از ارتش آزاد سوریه، تشکیلات عمده مخالف بشار اسد را نشان می‌دهد. این سازمان تروریستی در این ویدیو تهدید کرده، خون مخالفین بشار اسد را که توسط آمریکا آموزش دیده‌اند خواهد ریخت!!. در این ویدیوی 19 دقیقه‌ای که توسط "ولایت فرات در عراق" وابسته به داعش منتشر شده، آمده است که جنگجویان سوری طی عملیات ارتش آزاد علیه داعش در منطقه آلبوکمال سوریه در نزدیکی مرز عراق اسیر شده‌اند.. در بخشی از این ویدیو، نیروهایی از ارتش آزد نشان داده شده‌اند که در حال آموزش نظامی هستند، آنها متهم به "خیانت بزرگ شده‌اند. در پایان این ویدیو تروریست‌های داعش که لباس سیاه بر تن دارند، اعضایی از ارتش آزاد را که لباس نارنجی بر تن آنها کرده‌اند، روی زمین خوابانده و با چاقوهای کوچکی سرهای آنها را کاملا از تن جدا می‌کنند