ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اوباما توافقنامه اقلیمی را ستود

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا به‌اجرا در آمدن سریع توافقنامه اقلیمی پاریس را به‌عنوان امکان «نقطه عطفی برای سیاره ما» ستود.

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا به‌اجرا در آمدن سریع توافقنامه اقلیمی پاریس را به‌عنوان امکان «نقطه عطفی برای سیاره ما» ستود.

باراک اوباما: توافقنامه اقلیمی پاریس بهترین امکان را برای ما فراهم می‌سازد تا سیاره خود را نجات دهیم

اوباما گفت آمریکا به‌رغم آن‌که یکی از قدرتمندترین کشورها در جهان محسوب می‌شود اما به تنهایی نمی‌تواند در مقابل تغییرات آب و هوایی بایستد.

او افزود توافقنامه اقلیمی «بهترین امکان را برای ما فراهم می‌سازد تا سیاره خود را نجات دهیم.»

با تصویب توافقنامه تغییرات آب و هوایی پاریس توسط پارلمان اروپا در روز سه‌شنبه ۴ اکتبر / ۱۳ مهر این توافقنامه می‌تواند به‌اجرا گذاشته شود.

برای به‌اجرا گذاشتن توافقنامه اقلیمی پاریس این پیش‌نیاز وجود داشت که ۵۵ کشور آن را تصویب کنند تا دست‌کم ۵۵ درصد گازهای گلخانه‌ای جهان کاهش یابند. اکنون این درصد از میزان تعیین‌شده بیشتر شده است و قطعنامه پاریس از آغاز ماه نوامبر سال جاری به‌اجرا گذاشته می‌شود.

آمریکا و چین، قدرتمندترین اقتصادهای جهان که در مجموع ۳۸ درصد دی‌اکسیدکربن جهان را تولید می‌کنند در حول و حوش نشست سران گروه ۲۰ در هانگژو چین که در روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریور (۴ و ۵ سپتامبر) برگزار شد، توافقنامه پاریس را تصویب کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.