ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روسیه خواهان نشست فوری شورای امنیت در مورد سوریه شد

روسیه که گفته بود حاضر نیست درباره طرح پیشنهادی فرانسه برای آتش‌بس در حلب گفت‌وگو کند آمادگی خود را برای بحث در شورای امنیت اعلام کرد.

روسیه امروز، جمعه ۷ اکتبر / ۱۶ مهر درخواست کرده است که در پیوند با اوضاع سوریه نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل برگزار شود.

به‌گفته دیپلمات‌ها استفان دی میستورا، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه از طریق ویدئو در این نشست درباره اوضاع شهر جنگ‌زده حلب شرکت خواهد کرد.

روسیه پنج‌شنبه ۶ اکتبر / ۱۵ مهر آمادگی خود را برای بحث بر سر طرح پیشنهادی فرانسه برای برقراری آتش‌بس در حلب اعلام کرد.

این در حالی است که قبل از آن گفته بود بحث درباره این طرح را رد می‌کرد.

دی میستورا روز پنج‌شنبه هشدار داد که اگر درگیری‌ها در شرق شهر حلب این‌چنین ادامه یابد این بخش از شهر تا پایان سال جاری میلادی نابود خواهد شد.

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه همچنین گفت حاضر است خود به شرق حلب برود و نزدیک به هزار نیروی مسلح جبهه النصره را به خارج از این شهر همراهی کند تا بمباران‌های هوایی ارتش سوریه و روسیه که به این بهانه صورت می‌گیرد، متوقف شوند.

دی میستورا افزود: «این حملات موجب نابودی تمامی شرق حلب که بخش تاریخی شهر است و ۲۷۵ هزار نفر در آن زندگی می‌کنند خواهد شد.»

به‌گفته سازمان ملل در مدت حملات سنگین دو هفته گذشته دست‌کم ۳۷۶ نفر در شهر حلب کشته و بیش از یک هزار و ۲۶۰ تن نیز زخمی شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hfhgf

    زودتر حمله کنید پایگاه های ارتش رو بزنید و اس سیصد رو هم نابود کنید

  • آرام

    بله، آقای پوتین دچار اشتباه محاسبه شد. خوش خیالی و آز و طمع هم اندازه ای دارد. حالا گیر کرده و دست به دامن اولاند شد. خیال کرده با پول نفت ایران و خالی بندیهای سید علی اف و نیروی زمینی ایران و حزب اله لبنان میشود آدم احمقی مانند بار اسد را نگه داشت و سوریه و پس از آن خاورمیانه را صاحب شد.