ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرمانده ارشد نیروهای وفادار به رئیس جمهوری یمن کشته شد

الشدادی عالی‌رتبه‌ترین مقام نظامی از نیروهای هوادار عبد ربه منصور الهادی است که در جریان درگیری‌های داخلی ۱۹ ماه گذشته در یمن کشته شده است.

در درگیری نیروهای وفادار به عبد ربه منصور الهادی، رئیس جمهوری یمن با شبه نظامیان حوثی در شهر مریب، فرمانده ارشد نیروهای وفادار به منصور الهادی کشته شد.

عکس از آرشیو - نیروهای طرفدار رئیس جمهوری یمن و ائتلاف عربستان سعودی

خبرگزاری رویترز شنبه هشتم اکتبر/ ۱۷ مهر گزارش داد که هر دو طرف درگیر خبر کشته شدن عبد الرب الشدادی، فرمانده ارشد ناحیه سوم ارتش یمن را تأیید کرده‌اند.

آژانس خبری سبا، وابسته به حوثی‌های یمن در واپسین ساعات شامگاه جمعه هفتم اکتبر اعلام کرد که نیروهای حوثی پس از کشف مختصات قرارگاهی که الشدادی در آن حاضر بود، آن نقطه را توسط راکت هدف قرار دادند.

شبکه العربیه متعلق به عربستان سعودی بامداد شنبه با قرائت بیانیه دولت منصور الهادی کشته شدن الشدادی را تأیید کرد. در این بیانیه آمده است که الشدادی پس از انتقال به بیمارستان در اثر جراحات وارده درگذشت.

الشدادی عالی‌رتبه‌ترین مقام نظامی از نیروهای هوادار عبد ربه منصور الهادی است که در جریان درگیری‌های داخلی ۱۹ ماه گذشته در یمن کشته شده است.

ماه گذشته یک منبع آگاه از ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی گفته بود که رئیس نیروهای ویژه حوثی با نام حسن الملسی در عملیاتی در استان نجران در جنوب یمن کشته شد.

مذاکرات صلح یمن برای برقراری آتش بس در این کشور که با حمایت سازمان ملل متحد آغاز شده بود در ماه اوت گذشته بی‌نتیجه پایان یافت. سازمان ملل تخمین می‌زند در یک سال و نیم گذشته دست‌کم ۱۰ هزار یمنی در درگیری‌های این کشور کشته شدند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.