ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پناهجوی سوری مظنون به بمب‌گذاری در آلمان دستگیر شد

جابر البکر، پناهجوی سوری ساکن شهر کمنیتس آلمان که قصد داشت دست به یک عملیات تروریستی بزند سرانجام پس از دو روز جست‌وجوی پلیس در شهر لایپزیگ بازداشت شد.

جابر البکر، پناهجوی سوری ساکن شهر کمنیتس آلمان که قصد داشت دست به یک عملیات تروریستی بزند سرانجام پس از دو روز جست‌وجوی پلیس در شهر لایپزیگ بازداشت شد.

پلیس آلمان دو روز در پی یافتن جابر البکر بود.

پلیس ایالت زاکسن آلمان امروز، دوشنبه ۱۰ اکتبر / ۱۹ مهر در شبکه اجتماعی توئیتر خبر دستگیری جابر البکر ۲۲ ساله را اعلام کرد. بازداشت او نیمه شب گذشته صورت گرفته است.

بر اساس اطلاعاتی که «اشپیگل آنلاین» منتشر کرده یکی از کماندوهای ویژه البکر را در خانه یک هموطنش یافته است.

البکر این هموطن خود را در ایستگاه مرکزی قطار می‌بیند و از او می‌پرسد که آیا می‌تواند شب را در خانه او سر کند. هموطن البکر او را به خانه‌اش می‌برد و پس از آن‌که از پیگرد او آگاه می‌شود، پلیس را خبر می‌کند.

جابر البکر متهم است که قصد داشته در یک فرودگاه برلین بمب‌گذاری کند. پلیس شنبه ۸ اکتبر / ۱۷ مهر در خانه او واقع در کمنیتس مواد منفجره یافته بود.

البکر با شبکه تروریستی گروه «دولت اسلامی» (داعش) در ارتباط بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Ali

    آمریکا با آوردن جمهوری اسلامی اروپا را به نابودی کشاند،در ده یا بسیت سال آینده مسلمانان چنان قدرت بگیرند که اروپائی ها مجبور به مهاجرت شوند،با عکس های عزا داران عاشورا در اتریش نگاه کنید در چهل سال گذشته اروپائی هیچ چیز از این مراسم های مذهبی نمی دانستند ولی الان بیخ گوششان مسلمانان با موضوع آزادی ادیان اروپا را در یک بن بست سیاسی قرار داده اند و دیگر برای عقب راندن آنها دیر شده