ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شکاف در جمهوری‌خواهان: پل رایان از حمایت ترامپ دست کشید

بحران در حزب جمهوریخواه امریکا: پس از جنجال اظهارات سکسیستی ترامپ، رئیس و سخنگوی جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان گفت دیگر از این نامزد انتخابات حمایت نمی‌کند.

پس از جنجال اظهارات سکسیتی ترامپ، رئیس و سخنگوی جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان آمریکا گفت دیگر از این نامزد انتخابات حمایت نمی‌کند.

جمهوریخواهان پس از دومین مناظره تلویزیونی ترامپ و کلینتون دچار بحران شده‌اند.  پل رایان، سخنگوی جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان آمریکا در کنفرانسی تلفنی که به طور اضطراری برگزار شد، دیگر اعضای حزب جمهوریخواه، اعلام کرد از کارزار انتخاباتی ترامپ خارج می‌شود.

رایان گفت به جای فعالیت در این کمپین تلاش خواهد کرد اکثریت حزبی جمهوریخواهان در مجلس را برای بعد از هشتم نوامبر حفظ کند و نگذارد این اکثریت به دست دمکرات‌ها بیفتد.

انتخابات ریاست جمهوری امریکا هشتم نوامبر برگزار می‌شود.

ترامپ در واکنش به رویگردانی پل ریان، در توئیت شدید‌اللحنی علیه هم حزبی خود نوشت: «پل ریان بهتر است وقت بیشتری برای بودجه متوازن، ایجاد شغل و مهاجرت‌های غیرقانونی صرف کند و این وقت را برای مبارزه با نامزد جمهوریخواهان هدر ندهد.

دومین مناظره ترامپ و کلینتون در شامگاه یکشنبه ۹ اکتبر به صحنه حملات متقابل این دو تبدیل شد. سخنان افشاشده و توهین‌آمیز ترامپ در مورد زنان، سلاح کلینتون در این مناظره بود اما ترامپ به جای پاسخگویی، با اتکاء به ماجرای ایمیل‌های کلینتون به او تاخت.

کاندیدای جمهوری‌خواهان ضمن پوزش در این‌باره، رفتار بیل کلینتون، رئیس جمهوری پیشین آمریکا و همسر هیلاری کلینتون با زنان را به‌مراتب بدتر دانست. او ساعت قبل از آغاز مناظره با چهار زن به یک کنفرانس مطبوعاتی رفت تا در آن به بیل کلینتون اتهامات جنسی بزند.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ساده و زیبا!

    معضل قحط الرجال ساختگی به ایالات متحده امریکا هم رسیده گویا! هیلاری کلینتون نسبتا بد و ترامپ شاید بدتر! انتخبا میان بد و بدتر! آن هم برای کشور و ملتی مثل ایالات متحده امریکا! این کشور-ملت بزرگ و پرجمعیت - دست کم بیش از صدسال در جهان- از پیش تازان تمدن مدرن، اموزش، دانشگاه، دمکراسی، حقوق بشر، علوم انسانی از جمله علوم سیاسی است، به چنین ذلت و بیچارگی قحط الرجال دچار شده است! واقعا چرا؟!

  • ساده من

    ظاهرا اشکالتی جدی در کاندیاتوری دو حزب اغلب حاکم امریکا ست. اینکه بعد تصمیم جزب جمهوری خواه، این سوتی ها ترامپ افشا میشود حاوی نکات مهم است. 1- اول کار ضداخلاقی دمکراتها و هودارنش و یا مخالفان ترامپ است، بویژه اگر دانسته شود این فایل های افشاکننده مدتها بوده و حالا افشا میکنند! این کار غیر دموکراتیک وبلکه ضد دموکراتیک است. گیریم ترامپ بخاطر این سخنان و نه ارتکاب عمل، قابل سرزنش و حتی فاقد اعتبار لازم کاندیداتوری است، چرا دمکرات ها و مخالفان ترامپ حالا این افشاگری میکنند؟ چرا فرصت از رقیب و مردم جمهوری خواه برای انتخاب نماینده بهتر تقریبا گرفته شده، حالا افشا گری میکنند؟! 2- باز نشان میدهد روش کاندیاتوری احزاب اشکال دارد، تصمیم نهایی زود گرفته شد، از طرفی بی دقتی در انتخاب شده، کارنامه کاندیدا را شفاف نبوده یا کاندیدا به اندازه کافی دلسوز و متعهد به حزبی نبوده در حالی توقع دارد حزب از او حمایت کند ولی این سوتی ها را داشته و امده کاندیدا شده! هرچند ملت یالات متحده آمریکا و یا دست کم انهایی شرکت میکنند در انتخابات، همیشه بر یک روش تصمیم نیمی گرند. مثلا با وجود افشای مشائل جنسی بیل کلینتون، باز او رای آورد! این هم از هجایب دمکراسی در ارمکیا و محیط فرهنگی و اخلاقی خاص بر مردم انجاست.