ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بمباران سهمگین شرق حلب: مردم زیر آوار دفن شده‌اند

درگیری بین نیروهای مخالف بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه و نیروهای دولتی این کشور در حلب همچنان در جریان است. تعداد زیادی از مردم این منطقه زیر آوار ساختمان‌ها دفن شده‌اند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا از بمباران سهمگین شرق حلب در شامگاه پنجشنبه ۱۳ اکتبر/ ۲۲ مهر خبر داد.

عکس از آرشیو - در بمباران شرق حلب بسیاری از ساکنان این منطقه زیر آوار دفن شده‌اند

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، دیده‌بان حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا جمعه ۱۴ اکتبر با انتشار خبر بمباران سهمگین شبانه به مناطق شرقی حلب که در کنترل مخالفان دولت سوریه است، گزارش داد که تعداد زیادی از مردم این منطقه زیر آوار ساختمان‌ها دفن شده‌اند.

مرکز رسانه حلب، که از سوی مجموعه‌ای از فعالان سیاسی سوریه اداره می‌شود با تأیید این خبر، از کشته و زخمی شدن شمار زیادی از ساکنان شرق حلب خبر داد.

بر اساس این گزارش‌ها، درگیری بین نیروهای مخالف بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه و نیروهای دولتی این کشور در حلب همچنان در جریان است.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه چهارشنبه ۱۲ اکتبر اعلام کرده بود که از آغاز حملات هوایی روسیه و ایالات متحده از سپتامبر گذشته، دست‌کم ۳۵۸ غیرنظامی در شرق حلب کشته شدند. بیش از ۱۰۰ تن از کشته شدگان کودک بودند.

حلب که در شمال سوریه قرار دارد از مناطقی است که از آغاز جنگ سوریه تاکنون بیشترین درگیری‌های نظامی را به‌خود دیده است. وابستگان رژیم بشار اسد منطقه غرب حلب را در اختیار دارند و شورشیان در بخش شرقی آن مستقرند. بخش شرقی حلب از پایان ماه سپتامبر سال جاری شاهد شدیدترین حملات در طول جنگ پنج ساله سوریه بوده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.