ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کری با وزیران خارجه اروپا درباره سوریه مذاکره می‌کند

جان کری، وزیر خارجه آمریکا امروز یکشنبه ۱۶ اکتبر / ۲۵ مهر با وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا در پیوند با مسائل سوریه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

جان کری، وزیر خارجه آمریکا امروز یکشنبه ۱۶ اکتبر / ۲۵ مهر با وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا در پیوند با مسائل سوریه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

از راست: عادل الجبیر، جان کری و سرگئی لاوروف، وزیران خارجه عربستان سعودی، آمریکا و روسیه در مذاکره لوزان

این دیدار در لندن صورت خواهد گرفت.

روز گذشته شنبه ۱۵ اکتبر / ۲۴ مهر کری با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه و وزیران خارجه ایران، اردن، ترکیه، مصر، قطر، عراق و عربستان سعودی در لوزان سوئیس در مورد سوریه گفت‌وگو کرد.

این مذاکرات ۴ ساعت و نیمه بدون نتیجه پایان یافت با این حال توافق شد که گفت‌وگو در این زمینه ادامه یابد. این موضوع را لاوروف مطرح کرد و گفت در روزهای آینده ارتباطات حفظ خواهد شد.

کری در لوزان گفت برخی پیشنهادها در این نشست مطرح شد که می‌تواند جمع را به یک آتش‌بس دیگر در سوریه هدایت کند. لاوروف نیز همین اظهارنظر را تکرار کرد. اما جزئیاتی از این پیشنهادها ارائه نشد.

جنگ سوریه پنج سال است که ادامه دارد و تاکنون هیچ اقدام عملی برای پایان آن صورت نگرفته است. در این مدت‌ها صدها هزار نفر کشته و بیش از ۱۱ میلیون نفر آواره شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.