ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ترامپ: کلینتون در مناظره دوم دوپینگ کرده بود

دور تازه‌ای از ضد حمله‌های تند و تیز ترامپ به کلینتون: او با متهم کردن رقیبش به استفاده از داروهای نیروزا در دومین مناظره، خواهان آزمایش پزشکی این نامزد انتخابات شد.

ضد حمله‌های  تند و تیز ترامپ به کلینتون وارد دور تازه‌ای شد: او با متهم کردن رقیبش به استفاده از داروهای نیروزا در دومین مناظره، خواهان آزمایش پزشکی این کاندیدا شد.

دست درازی‌های جنسی و فرار از پرداخت مالیات، اتهاماتی هستند که عرصه را پیوسته بر نامزد انتخاباتی جمهوریخواهان تنگ‌تر می‌کنند. این اتهام‌ها در کنار واکنش‌ها و رفتارهای خود ترامپ در کارزارهای تبلیغاتی، موجب شده که تعدادی از حامیان شاخص جمهوریخواهان نیز از پشتیبانی ترامپ دست بکشند و علیه او موضع بگیرند.

با این همه ترامپ از حمله به هیلاری کم نمی‌آورد و با واکنش‌های آتشین دست به ضد حمله می‌زند.

ترامپ همه اتهامات مربوط به مزاحمت برای زنان را رد کرده و آن را بازی کثیفی می‌داند که از سوی تیم کلینتون برای خراب کردن او به راه افتاده است. او در میتینگی در اوهایو گفت کارزار سیاسی بی‌سابقه‌ای در تاریخ آمریکا برای تخریب یک کاندیدا جریان یافته است.

طبق نظرسنجی‌ها، هیلاری کلینتون در هر دو مناظره تلویزیونی از ترامپ پیشی گرفته اما ترامپ شامگاه شنبه ۱۵ اکتبر مانور جدیدی داد و گفت رقیبش در دومین مناظره در ۹ اکتبر دوپینگ کرده و تحت تاثیر داروی نیروزا بود.

ترامپ در سخنرانی در پورتموث در ایالت نیوهمپشایر گفت: اول مناظره کلینتون کاملا قبراق بود اما آخرش حتی نمی‌توانست درست راه برود. ترامپ گفت: «چرا نباید آزمایش دارویی روی کاندیداها انجام شود؟»

او به رسانه‌ها و زنان دوباره حمله کرد و گفت طرح اتهامات واهی از سوی زنها و بازنشر اتهامات در رسانه‌ها برای دستکاری در انتخابات و تضمین پیروزی کلینتون است. ترامپ خود را قربانی تبلیغات کثیف و ساختگی خواند و در مورد شهادت جسیکا لیدز گفت: «باور کنید او نمی‌توانست انتخاب من باشد.»

جسیکا لیدز که اینک ۷۴ سال دارد، اعلام کرده که ۳۵ سال قبل هنگامی که با ترامپ در هواپیما همسفر بود، مورد دست درازی جنسی قرار گرفته است.

کلینتون نیز متقابلا در نخستین واکنش به حرف‌های اخیر ترامپ، مدیر برنامه‌های او را به تخریب اعتماد مردم و زیر سوال بردن وجهه قانونی انتخابات ۸ نوامبر متهم کرد. او گفت: «رقابت‌های انتخاباتی باید با جدیت ادامه یابند اما مبنای سیستم آزاد، عادلانه و باز انتخاباتی آمریکا نباید لطمه ببیند.»

ترامپ در این میان حمایت پاره‌ای از دوستان هم حزبی خود را از دست داده است. رئیس جمهوریخواهان در ایالت اوهایو، مت بورگس و جان کاسیک، فرماندار این ایالت از جمله کسانی هستند که از ترامپ روی گردانده‌اند. پیش‌تر چند نفر از میلیونرهای حامی جمهوریخواهان به نیویورک تایمز گفته بودند که به خاطر رسوایی‌های سکسیستی ترامپ و پاسخگویی به نسل آینده، به او رای نخواهند داد.

باراک اوباما صراحتا گفته که ترامپ صلاحیت تصدی مقام ریاست جمهوری برای بزرگترین دمکراسی دنیا را ندارد.

سومین مناظره ترامپ و کلینتون قرار است چهارشنبه ۱۹ اکتبر در لاس و گاس انجام شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاظم

    حیف که این مبارزات انتخاباتی به شدت سرگرم‌کننده و سوژه خنده محافل به زودی تمام میشود