ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آکادمی نوبل: از باب دیلن همچنان خبری نیست

آکادمی نوبل می‌گوید از روزی که جایزه نوبل ادبیات را به باب دیلن، خواننده، آهنگساز، شاعر و نویسنده آمریکایی اهدا کرده موفق نشده است با او تماس بگیرد.

آکادمی نوبل می‌گوید از روزی که جایزه نوبل ادبیات را به باب دیلن، خواننده، آهنگساز، شاعر و نویسنده آمریکایی اهدا کرده موفق نشده است با او تماس بگیرد.

باب دیلن برنده جایزه نوبل ادبیات سال ۲۰۱۶

سارا دانیوس، دبیر دائمی آکادمی ضمن اعلام این خبر به شبکه اس‌آر سوئد گفت با این حال بارها با نزدیکترین همکاران دیلن تماس تلفنی گرفته و به آن‌ها ایمیل فرستاده و آن‌ها نیز بسیار دوستانه پاسخ داده‌اند و «در حال حاضر همین کفایت می‌کند».

باب دیلن روز پنج‌شنبه به‌عنوان نخستین موسیقیدان، نوبل ادبیات را به‌دست آورد اما از آن روز تا کنون هنوز در این‌باره اظهارنظر رسمی نکرده است.

شامگاه پنج‌شنبه دیلن در لاس وگاس آمریکا برای اجرای کنسرتی از ترانه‌های قدیمی‌اش روی صحنه رفت اما کلمه‌ای درباره جایز نوبل سخن نگفت.

بسیاری از کسانی که باب دیلن و روحیات او را می‌شناسند او را خجالتی می‌دانند و می‌گویند دیلن هیچگاه سخنور نبوده و همواره گفته است حرف‌هایش را در ترانه‌هایش می‌گوید.

اما سارا دانیوس نسبت به حضور این هنرمند ۷۵ ساله در مراسم اهدای جایزه در استکهلم خوش‌بین است.

او گفت: «من به هیچ‌وجه نگران نیستم و حس می‌کنم که او به مراسم خواهد آمد» و در همین حال افزود: «اگر هم نیامد که هیچ. جایزه به دیلن تعلق دارد و به‌رغم عدم حضور او جشن بزرگی گرفته خواهد شد.»

جوایز نوبل هر سال طی مراسمی در روز ۱۰ دسامبر توسط پادشاه سوئد در استکهلم اهدا می‌شوند. تنها استثنا در این زمینه اهدای جایزه نوبل صلح است که همان روز در اسلو، پایتخت نروژ اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.