ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پایان آتش‌بس حلب: درگیری‌ها از سرگرفته شد

مخالفان دولت به سوی مناطق تحت کنترل نیروهای دولتی در منطقه حمدانیه راکت‌پرانی کردند. جنگنده‌های روسی نیز مناطق تحت کنترل مخالفان را در غرب و شمال حلب بمباران کردند.

با پایان آتش‌بس حلب، درگیری‌ها در این شهر از بامداد یکشنبه ۲۳ اکتبر/ دوم آبان از سرگرفته شد.

عکس از آرشیو- با پایان آتش بس، غرب و شمال حلب بار دیگر صحنه درگیری‌های شدید است

خبرگزاری رویترز شدت درگیری‌ها بین مخالفان بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه و نیروهای دولتی  در جبهه استراتژیک جنوب غربی حلب را «شدید» گزارش کرد.

کنترل این منطقه در ماه اوت گذشته به دست مخالفان دولت افتاد. پیشتر این بخش از حلب در عملیات محاصره مخالفان به کنترل نیروهای دولتی درآمده بود.

دیدبان حقوق بشر سوریه گزارش داد که مخالفان دولت از بامداد یکشنبه به سوی مناطق تحت کنترل نیروهای دولتی در منطقه حمدانیه «به شدت راکت‌پرانی کردند».

از دیگرسو جنگنده‌های روسی چند منطقه تحت کنترل مخالفان را در غرب حلب بمباران کردند. جنگنده‌های روسیه همچنین شمال حلب و روستاهای غربی این شهر را نیز هدف قرار دادند.

روسیه از پنجشنبه گذشته به مدت سه روز حملات هوایی خود را به حلب متوقف کرده بود. قرار بود این آتش‌بس برای کمک رسانی دارویی و پزشکی به مردم حلب از سوی همه گروه‌های درگیر برقرار شود. اما این کمک‌ها به دست مردم حلب نرسید.

ارتش آزاد سوریه با اعلام آنکه خود را برای حمله‌ای وسیع در جهت شکستن محاصره حلب آماده کرده است، با انتشار بیانیه‌ای به ساکنان این شهر هشدار داد تا از اطراف ساختمان‌هایی که مقر نیروهای ارتش سوریه است دور شوند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.