ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اف‌بی‌آی از هفته‌ها پیش از ایمیل‌های جدید کلینتون خبر داشت

چند روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرونده ایمیل‌های هیلاری کلینتون باز هم به موضوع اصلی تبدیل شده و پلیس فدرال اجازه تحقیق در این‌باره را یافته است. اکنون اما روشن شده که اف‌بی‌آی از ایمیل‌های جدید کلینتون از هفته‌ها پیش خبر داشته است.

ترامپ طرح موضوع ایمیل‌های جدیدی از هیلاری کلینتون را به‌عنوان ابزار تهاجمی برای رقابت‌های انتخاباتی به‌کار برد. او در آریزونا گفت کلینتون در این‌باره مقصر است. اما معلوم شده که اف‌بی‌آی از هفته‌ها پیش از این ایمیل‌ها خبر داشته است.

هیلاری کلینتون کاندیدای دمکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر از سوی دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری‌خواهان متهم به فساد در مسئولیت خود شد.

ترامپ در سخنانی در کلرادو و آریزونا بار دیگر گفت پیروزی کلینتون «تهدید جدی دمکراسی» است.

ترامپ افزود: «اگر نتیجه انتخابات از پیش معلوم باشد، اگر سیستم فاسد باشد، مردم امید خود را از دست خواهند داد.... آن‌ها از دستیابی به رؤیاهای خود مأیوس می‌شوند و دیگر چیزی را پی‌گیری نخواهند کرد.»

او بار دیگر از دستکاری در نتیجه انتخابات سخن گفت. کلینتون در مقابل بار دیگر ترامپ را برای مقام ریاست جمهوری آمریکا نامناسب دانست.

ایمیل‌هایی که قبلاً شناخته شده بودند

اکنون روشن شده است که ایمیل‌های جدیدی که از هیلاری کلینتون رو شده از هفته‌ها پیش اف‌بی‌آی از آن‌ها آگاه بوده است.

اف‌بی‌آی روز جمعه گذشته اعلام کرد که کلینتون از ایمیل‌های شخصی خود برای کارهای دولتی استفاده کرده است و در این‌باره ایمیل‌های جدیدی یافته است. این ایمیل‌های تازه مربوط به آنتونی وینر، نماینده پیشین کنگره آمریکا، و همسر سابق هما عابدین، از مشاوران بلندپایه هیلاری کلینتون می‌شود. با این حال، به‌گفته پلیس فدرال جزئیات نامشخص است.

اف‌بی‌آی در همین زمینه اجازه یافته است تا تحقیقات جدید خود را آغاز کند.

کلینتون نیز از جیمز کومی، رئیس اف‌بی‌آی خواست تا تمام اطلاعات را منتشر کند. او در برابر طرفداران خود در فلوریدا گفت: «این کاملاً عجیب است که او (ترامپ) درست قبل از انتخابات چنین چیزی را عمومی می‌کند و در عین حال اطلاعاتی کمی روشن می‌شود.»

چهار سناتور آمریکا از جیمز کومی و لورتا لینچ، وزیر دادگستری خواسته‌اند تا روز دوشنبه اطلاعات بیشتری ارائه دهند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.