ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایران آکادمیا: دوره آموزشی «مطالعات اجتماعی»

ایران آکادمیا برای یک دوره آموزشی جدید ثبت نام می‌کند. این مؤسسه آنلاین هدف خود را تحصیل بدون سانسور و منطبق با معیارهای علمی بین المللی می‌داند.

  • تحصیل بدون سانسور و منطبق با معیارهای علمی بین المللی
  • تحصیل آنلاین فراتر از مرزهای جغرافیایی
  • اساتید برجسته ایرانی در معتبرترین دانشگاههای دنیا
  • تدریس به زبان فارسی
  • رویکرد بینارشته ای
  • تحصیل رایگان

ایران آکادمیا در وب‌سایت‌اش خود را چنین تعریف می‌کند: «“ایران آکادمیا” یک مؤسسه آموزشی باز است. دانشجو می‌تواند دوره کامل آموزشی مؤسسه را بگذراند و یا تنها مواد درسی خاصی را انتخاب کند. دوره کامل آموزشی “ایران آکادمیا” یک سال است. تنظیم و تقسیم مواد درسی این برنامه یک ساله بر پایه این معیارها انجام می‌شود: تأکید بر آموزش اندیشه سنجشگر و روش‌شناسی؛ آشنایی با مبانی علوم انسانی واجتماعی؛ آشنایی با شیوه تشخیص و تقریر مسائل اجتماعی و فرهنگی؛ آشنایی با تاریخ ایده‌ها و نظریه‌ها در حوزه فرهنگ و اجتماع؛ تحلیل، تبیین و مطالعه موردی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی.»

در ادامه این تعریف آمده است که: «تدریس در “ایران آکادمیا” به زبان فارسی است. انجام تکلیف‌های درسی به سایر زبان‌های رایج در ایران نیز ممکن است. همچنین می‌توان از زبان‌های خارجی در تدریس و انجام تکلیف‌های درسی استفاده کرد. انتخاب زبان تکلیف‌ها بستگی به توانایی و توافق استاد و دانشجو دارد.»

آکادمیا با تلاش تعدادی از دانشجویان و دانش‌آموختگان علوم انسانی و اجتماعی در هلند شکل گرفته است. آنان به این نتیجه می‌رسند که لازم است برای دفاع از دانشی که آموخته‌اند کاری کنند و به کسانی که در ایران به عنوان دانشجو، استاد، نویسنده و بهره‌بر از ثمرات تحقیقات در این حوزه حضور دارند، یاری رسانند. آنان با گروهی از استادان وپژوهشگران ایرانی علوم انسانی و اجتماعی تماس می‌گیرند و ایده‌شان را برای تأسیس یک آکادمی آنلاین در اجتماعی از گروهی از آنان در لاهه در ماه مه ۲۰۱۲ پخته می‌کنند.

ایران آکادمیا برای دوره آموزشی «مطالعات اجتماعی» ۲۰۱۷ ثبت نام می کند

برنامه آموزشی

شرح ساختار و برنامه دوره آموزشی مطالعات اجتماعی را می توانید از اینجا دریافت کنید. ویدیوی معرفی کلاسها را می توانید اینجا تماشا کنید.

ایران آکادمیا و برنامه آموزشی «مطالعات اجتماعی» تحت پروسه ارزیابی و طبقه بندی در کادر European Qualifications Framework – Level 7 در سطح معادل کارشناسی ارشد است و مدرک پایانی دوره نیز بر همین مبنا صادر می گردد.

ثبت نام

راهنمای «چگونگی ثبت نام» را مطالعه کنید و در این سایت ثبت نام کنید.

توضیح: باز کردن حساب کاربری به این معنی نیست که باید بلافاصله درخواست ثبت نام خود را نهایی کنید. شما می توانید در طول مهلت ثبت نام همواره به حساب کاربری برای تکمیل درخواست خود مراجعه کنید.

 مهلت ثبت نام

از سه شنبه یکم ماه نوامبر برابر با ۱۱ آبان ماه ثبت نام آغاز خواهد شد و به مدت یکماه تا ۳۰ نوامبر برابر با ۱۰ آذر ماه ادامه خواهد یافت.

 پرسشهای متداول

۱- آیا تنها لیسانس مرتبط مورد قبول است؟ لیسانس مرتبط مطلوب است اما مطلق نیست. مجموعه مدارک و شرایط شما مورد بررسی قرار می گیرد.
۲- آیا مدرک زبان الزامی است؟ هدف این است که بتوانید منابع ترجمه نشده را مطالعه کنید. از این رو سطح متوسط خواندن زبان برای مطالعه منابع انگلیسی الزامی است. اگر مدرک تافل یا آیلتس ندارید می توانید تست خواندن انگلیسی در سطح متوسط را نزد یک موسسه آموزش زبان در محل زندگی خود انجام دهید، مدارک موسسات زبان پذیرفته می شوند.
۳- آیا باید ابتدا تست زبان انجام بدهیم و پس از آن درخواست ثبت نام بدهیم؟ در صورتی که در حال اقدام برای انجام تست خواندن هستید می توانید در قسمت مربوطه در سایت درخواست ثبت نام اطلاع دهید که در حال انجام تست خواندن زبان انگلیسی هستید و تاریخی که انتظار دریافت آن را دارید قید کنید.
۴- اگر مدرک کارشناسی خود را هنوز دریافت نکرده ایم می توانیم تقاضای ثبت نام کنیم؟ بله. چنانچه هنوز مدرک کارشناسی خود را دریافت نکرده اید لطفا تاریخی را که انتظار دریافت آن را دارید قید کنید و ریز نمر اتی که تا زمان تکمیل پرسشنامه کسب کرده اید ضمیمه نمایید.
۵- اگر تحصیل در ایران آکادمیا رایگان است به چه دلیل سالانه ۱۱۰ یورو هزینه اداری می پردازیم؟ تحصیل در ایران آکادمیا رایگان است به این معنی که شما شهریه نمی پردازید. شهریه واقعی یک سال تحصیلات عالی مبلغ بسیار بالاتری است. هزینه اداری، تنها یک مبلغ حداقلی و مکانیزمی است برای ایجاد نوعی از جدیت و تعهد در دانشجو نسبت به همه آنچه که در اختیار وی قرار می گیرد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.