ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دفتر عفو بین‌الملل در مسکو مهروموم شد

مقامات روسیه بدون اطلاع قبلی برق دفتر سازمان عفو بین‌الملل در مسکو را قطع کرده و در ورودی آن را مهروموم کردند. سخنگوی کرملین می‌گوید از این موضوع اطلاعی ندارد.

مقامات روسیه بدون اطلاع قبلی برق دفتر سازمان عفو بین‌الملل در مسکو را قطع کرده و در ورودی آن را مهروموم کردند. سخنگوی کرملین می‌گوید از این موضوع اطلاعی ندارد.

در مهروموم شده دفتر عفو بین‌الملل در مسکو

سرگئی نیکیتین، مسئول عفو بین‌الملل در روسیه چهارشنبه دوم نوامبر / ۱۴ آبان گفت صبح امروز (چهارشنبه) کارکنان این سازمان مدافع حقوق بشر برای ورود می‌بایست در را بشکنند. کلید تازه‌ای نیز برای در دفتر تهیه شد.

عکس منتشرشده در این‌باره پلمپ دفتر عفو بین‌الملل را با توضیح مقامات مسکو نشان می‌دهد.

در این توضیح آمده است که این مکان به فدراسیون روسیه تعلق دارد و عفو بین‌الملل برای اطلاعات بیشتر باید به شورای شهر مسکو رجوع کند.

یکی از مسئولان عفو بین‌الملل مسکو گفته است در تماس با شماره تلفنی که در این پیام آمده، کسی پاسخی نداده است.

دفتر عفو بین‌الملل نزدیک به ۲۰ سال است که در مسکو قرار دارد.

در همین حال دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت اطلاعاتی درباره بستن دفتر عفو بین‌الملل در مسکو ندارد و نخستین بار است که چنین چیزی می‌شنود.

سازمان‌های غیردولتی به‌شدت در روسیه تحت کنترل قرار دارند. چنانچه این سازمان‌ها از خارج از روسیه تأمین مالی شوند و به «فعالیت سیاسی» بپردازند باید خود را به‌عنوان یک سازمان خارجی ثبت کنند.

در ماه مه سال جاری قانونی تصویب شد که بر اساس آن سازمان‌های خارجی بدون مجوز دادگاه، اگر امنیت ملی را به خطر بیندازند، می‌توانند بسته شوند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.