ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اولگ پوپوف، دلقک مشهور جهان درگذشت

اولگ کنستانتینوویچ پوپولف، دلقک و هنرمند پانتومیم اهل روسیه که در جهان شناخته شده بود در سن ۸۶ سالگی دیده از جهان فرو بست.

اولگ کنستانتینوویچ پوپولف، دلقک و هنرمند پانتومیم اهل روسیه که در جهان شناخته شده بود در سن ۸۶ سالگی دیده از جهان فرو بست.

اولگ کنستانتینوویچ پوپولف (۲۰۱۶ - ۱۹۳۰)

رسانه‌های روسیه گزارش داده‌اند که پوپوف چهارشنبه شب ۲ نوامبر / ۱۲ آبان، در جریان یک تور در «روستوف - نا - دونو» واقع در جنوب روسیه درگذشت.

بنا به این گزارش‌ها او به آرامی و هنگامی که در برابر تلویزیون نشسته بود به خواب ابدی رفت.

پوپوف یکی از بازمانده‌های بزرگ دلقک‌های سیرک در جهان بود. او پس از یک دوره فعالیت اولیه در سال ۱۹۵۵ به سیرک دولتی روسیه پیوست.

پوپوف همواره در نقش شخصیتی به نام «ایوانوشکا» ظاهر می‌شد، با یک کلاه شطرنجی سیاه و سفید، شلوار راه راه تیره، جورابی قرمز و عصایی کوچک در دست.

او جوایز متعددی در دنیای سیرک به‌دست آورد، از جمله جایزه جشنواره جهانی سیرک در مونت کارلو و جایزه شاهزاده گریس که به جایزه اسکار سیرک معروف است.

اولگ پوپوف از سال ۱۹۹۱ در «اگلوفشتاین» آلمان زندگی می‌کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • كشكساب

    با درود برهمه ايرانيان ، چرا عموما افرادى كه با حكومتهاى فاسد و ظالم مثل شورى استالينى همكارى ميكنند ، خودشان به دول سرمايه دارى پناه ميبرند . مرگ را ميخواهند براى ( هم وطن ) پاينده ايران ، سربلند ايرانى